لینک های دانلود اضافه شدند

پاسبان سیوا مأمور محافظت یک شاهد از بازداشتگاه پلیس تا دادگاه می شود. با دیدن برخی شواهد، سیوا می‌آموزد که کل اداره پلیس می‌خواهد شاهد بمیرد و اجرای عدالت را آغاز می کند....

تریلرها
درباره فیلم

دانلود فیلم بازداشت 2023

این فیلم که در سال 2023 به انتشار رسیده در زانرهای اکشن و درام و دلهره آور به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستانفیلماز این قرار است که پاسبان سیوا مامور می شود تا شاهد را از بازداشتگاه پلیس تا دادگاه اسکورت کند. به عنوان یک چرخش در طرح، سیوا میآموزد که کل اداره پلیس میخواهد شاهد مرده باشد و اجرای واقعی را شروع میکند.

درباره فیلم Custody 2023

فیلم Custody که کاربران ایرانی آن را با نام بازداشت می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Naga Chaitanya Akkineni و Krithi Shetty و Arvind Swami به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Venkat Prabhu بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 6.70 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

تماشای آنلاین فیلم Custody به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. فیلم بازداشت Custody 2023با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

Custody یک فیلم اکشن و هیجان انگیز هندی محصول سال 2023 است که توسط ونکات پرابهو کارگردانی و نویسندگی شده است. در این فیلم ناگا چایتانیا، کریتی شتی، آراویند سوامی، پرمگی آمارن و پریامانی به ایفای نقش می پردازند.

داستان فیلم در مورد سیوا، یک پلیس وظیفه شناس است که وظیفه اسکورت یک شاهد را از بازداشتگاه پلیس تا دادگاه بر عهده دارد. اما، او به زودی متوجه می شود که شاهد در خطر است و باید او را برای محافظت از او به هر قیمتی نجات دهد.

Custody با استقبال مثبت منتقدان و تماشاگران همراه شد. این فیلم در زمینه های کارگردانی، فیلمنامه، بازیگری و اکشن مورد تحسین قرار گرفت. فیلم همچنین در گیشه نیز موفق بود و بیش از 200 میلیون روپیه در سراسر هند فروش کرد.

Custody یک فیلم اکشن و هیجان انگیز جذاب و سرگرم کننده است که داستانی پرکشش و پرتنش را روایت می کند. این فیلم همچنین دارای صحنه های اکشن خیره کننده ای است که تماشاگران را هیجان زده می کند.

در ادامه به برخی از نکات برجسته فیلم Custody اشاره می کنیم:

  • کارگردانی ونکات پرابهو در این فیلم بسیار قابل توجه است. پرابهو با استفاده از نماهای خیره‌کننده و صحنه‌های اکشن هیجان انگیز، فضایی جذاب و هیجان انگیز را برای فیلم خلق کرده است.

  • فیلمنامه ونکات پرابهو نیز بسیار خوب نوشته شده است. فیلمنامه علاوه بر اینکه داستانی جذاب و پرکشش روایت می کند، دارای پیام های عمیقی نیز هست.

  • بازی بازیگران فیلم نیز بسیار خوب است. ناگا چایتانیا در نقش سیوا درخششی خیره‌کننده دارد. او توانسته است شخصیت سیوا را به خوبی به تصویر بکشد.

در مجموع، فیلم Custody یک اثر اکشن و هیجان انگیز جذاب و سرگرم کننده است که برای طرفداران فیلم های اکشن و طرفداران ناگا چایتانیا یک انتخاب عالی است.

در اینجا برخی از تفاوت های فیلم Custody با فیلم های اکشن مشابه آورده شده است:

  • فیلم Custody بر روی یک شاهد تمرکز دارد، در حالی که فیلم های اکشن مشابه معمولاً بر روی شخصیت های دیگری مانند پلیس، سرباز یا مامور مخفی تمرکز دارند.
  • فیلم Custody دارای صحنه های اکشن خیره کننده تر است، در حالی که فیلم های اکشن مشابه معمولاً دارای صحنه های اکشن کمتری هستند.

فیلم Custody یک فیلم سرگرم کننده و هیجان انگیز است که برای طرفداران فیلم های اکشن و طرفداران ناگا چایتانیا یک انتخاب عالی است.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 1

salivan:

1402/04/13

سلام لینک کیفیت 720 خرابه

پاسخ

سلام و خسته نباشید دوست عزیز .. لینک های دانلود بدون مشکل هستند

نظر خود را بنویسید