• کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی
  • رده سنی: 13+

لینک های دانلود اضافه شدند

بتمن توسط لکس لوتر دستکاری می شود تا از سوپرمن بترسد. وجود سوپرمن در عین حال جهان را از هم جدا می کند و او برای قتل در طول یک بحران بین المللی قاب می شود. قهرمانان با هم برخورد می کنند و زن شگفت انگیز بی طرف را مجبور می کنند تا دوباره ظاهر شود....

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 3.8GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 2GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 1.2GB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 3.8GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 2GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 1.2GB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم بتمن علیه سوپرمن طلوع عدالت 2016

 

سرانجام بعد از گذشت مدت ها زک اسنایدر با کمترین مقدمه چینی توانست سینمایی بتمن علیه سوپرمن را ساخته و به انتشار برساند. فیلم بتمن علیه سوپرمن در سال 2016 با کارگردانی زک اسنایدر و نقش آفرینی بازیگران خوب و پرطرفدار هالیوود یعنی بن افلک، هنری کویل، گال گدوت و .. به انتشار رسید. این فیلم آنچنان که باید نتوانست برای کاربران مهیج و زیبا باشد.

 

داستان فیلم بتمن علیه سوپر من 2016

 

اگر طرفدار دنیای DC باشید متوجه هستید که این کمپانی قهرمانی همیشه در کمیک بوک ها و انیمیشن ها حرف اول را در جهان ابرقهرمانی و شرور میزند. این سینمایی متشکل از دو داستان بسیار پرطرفدار دنیای DC است به نام های بتمن علیه سوپرمن و سوپرمن دوومز دی(روز نابودی سوپرمن). در ادامه در خصوص نکات منفی آمیحته شدن دو داستان محبوب دنیای دی سی در یکی سینمایی آن هم با کارگردانی ضعیف صحبت خواهیم کرد.

اما اگر بخواهیم کمی منصفانه تر در خصوص فرنچایز زک اسنایدر صحبت کنیم جلوه های ویژه این فیلم با رتبه بندی دو بعد از فیلم MAN OF STEEL می تواند یکی از بهترین ها در دنیای دی سی تاکنون باشد (با احترام به سه گانه کریستوفر نولان). داستان از آنجا شروع می شود که دو شهر متروپلیس و گاتهام هردو در نزدیکی هم بوده که شناخت دو ابرقهرمان قدرتمند یعنی بتمن و سوپرمن نسبت به یکدیگر کم نخواهد بود.

بتمن با توجه به اتفاقات مخرب در سینمایی MAN OF STEEL کینه عجیبی نسبت به سوپرمن داشته و سعی دارد انتقام سختی از یک انسان فرابشری بگیرد. در نیمه دیگر داستان سوپرمن که محدود به یک نقطه و یا شهر برای نجات مردم نیست بعد از آگاه شدن از وجود بتمن سعی دارد تا در مقابلش بایستد. و این نبرد تبدیل به یک نبرد مهلک میان یک انسان با هوش و شجات زیاد و یک فرانسان پرقدرت که هرچیزی به او آسیب نمی زند.

پیشنهاد می شود این فیلم جذاب را تماشا کرده و نهایت لذت را ببرید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید