• کشور سازنده: هندوستان
  • زبان: هندی
  • رده سنی: PG-13+

لینک های دانلود اضافه شدند

حول محور سفر خارق‌العاده تجاس گیل، یک خلبان نیروی هوایی می‌چرخد و هدف آن الهام بخشیدن و القای حس غرور عمیق در سربازان شجاعی است که خستگی‌ناپذیر از هند دفاع می‌کنند و با چالش‌های متعددی در این راه مواجه می‌شوند...

درباره فیلم

دانلود فیلم هندی تجاس 2023 دوبله فارسی

 

این فیلم که در سال 2023 به انتشار رسیده در زانرهای درام به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستان فیلم تجاس Tejas 2023 دوبله فارسی از این قرار است که تجاس افسر نیروی هوایی هند برای نجات یک جاسوس هندی از پاکستان، عازم یک ماموریت خطرناک می شود. در حالی که او با تروریست هایی که به سر راهش می آیند روبرو می شود، باید با ارواح گذشته خود نیز مبارزه کند.

درباره فیلم هندی Tejas 2023

فیلم Tejas که کاربران ایرانی آن را با نام تجاس می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 3.8 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

داستان فیلم تجاس

فیلم تجاس با معرفی شخصیت‌های اصلی فیلم، یعنی تجاس گیل و کاران ویشوا، آغاز می‌شود. تجاس گیل یک خلبان زن نیروی هوایی هند است که از کودکی به پرواز علاقه‌مند بوده است. کاران ویشوا یک جاسوس هندی است که در پاکستان اسیر شده است.

تجاس گیل برای نجات کاران ویشوا، عازم یک ماموریت خطرناک می‌شود. او باید با تروریست‌هایی که به سر راهش می‌آیند روبرو شود و کاران ویشوا را نجات دهد.

نکات مثبت فیلم تجاس

بازی خوب بازیگران
کارگردانی جذاب
فیلمبرداری زیبا
اکشن و هیجان‌انگیز
نکات منفی فیلم تجاس

برخی از صحنه‌ها ممکن است برای برخی از مخاطبان خشونت‌آمیز باشد
نتیجه‌گیری

فیلم تجاس یک فیلم اکشن و درام خوب است که می‌تواند مخاطبان علاقه‌مند به این ژانر را راضی کند. این فیلم دارای بازی خوب بازیگران، کارگردانی جذاب، فیلمبرداری زیبا و اکشن و هیجان‌انگیز است.

برخی از نظرات منتقدان درباره فیلم تجاس

«فیلم تجاس یک فیلم اکشن خوب است که می‌تواند مخاطبان را سرگرم کند.» – وب‌سایت IGN
«فیلم تجاس یک فیلم درام خوب است که به موضوع مهم دفاع از کشور می‌پردازد.» – وب‌سایت The Hollywood Reporter
«فیلم تجاس یک فیلم هندی خوب است که می‌تواند مخاطبان بین‌المللی را نیز جذب کند.» – وب‌سایت Variety

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید