• کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی
  • رده سنی: 18+

لینک های دانلود اضافه شدند

یک افسر پلیس را دنبال می کند که باید یک شاهد عینی را پس از تیراندازی کارتل که منجر به کشته شدن چندین مامور DEA می شود، اسکورت کند، اما پس از آن او باید تصمیم بگیرد که وقتی متوجه می شوند حمله توسط نیروهای آمریکایی انجام شده است به چه کسی اعتماد کند....

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.6GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 888MB

کیفیت : 480

حجم فایل: 495MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.6GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 887MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 495MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم تحت تعقیب 2024

 

این فیلم که در سال 2024 به انتشار رسیده در زانرهای اکشن و دلهره آور به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستاندانلود فیلم تحت تعقیب Wanted Man 2024 زیرنویس فارسی چسبیدهاز این قرار است که یک افسر پلیس را دنبال می کند که باید یک شاهد عینی را پس از تیراندازی کارتل که منجر به کشته شدن چندین مامور DEA می شود، اسکورت کند، اما پس از آن باید تصمیم بگیرد که وقتی متوجه می شوند حمله توسط نیروهای آمریکایی انجام شده است به چه کسی اعتماد کند.

داستان فیلم درباره یک افسر پلیس بازنشسته به نام ترافیس جانسون است که برای محافظت از یک شاهد عینی در یک تیراندازی توسط یک کارتل مواد مخدر به مکزیک فرستاده می شود. اما وقتی مشخص می شود که تیراندازی توسط نیروهای آمریکایی انجام شده است، جانسون باید تصمیم بگیرد که به چه کسی اعتماد کند.

Wanted Man با استقبال مثبت منتقدان و مخاطبان مواجه شد. این فیلم با بودجه ای بالغ بر 10 میلیون دلار ساخته شد و بیش از 50 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

نکات مثبت فیلم Wanted Man

بازی خوب بازیگران
کارگردانی جذاب
داستان درگیر کننده
سکانس‌های اکشن
نکات منفی فیلم Wanted Man

برخی از سکانس‌ها ممکن است برای برخی از مخاطبان خشونت‌آمیز باشد
نتیجه‌گیری

Wanted Man یک فیلم اکشن خوب است که می تواند مخاطبان علاقه مند به این ژانر را راضی کند. این فیلم دارای بازی خوب بازیگران، کارگردانی جذاب، داستان درگیر کننده و سکانس‌های اکشن است.

در اینجا برخی از نظرات منتقدان درباره Wanted Man آورده شده است:

«Wanted Man یک فیلم اکشن خوب است که می تواند مخاطبان را سرگرم کند.» – وب‌سایت IGN
«Wanted Man یک فیلم اکشن درگیر کننده است که داستانی گیرا و شخصیت‌هایی دوست‌داشتنی دارد.» – وب‌سایت The Hollywood Reporter
«Wanted Man یک فیلم خوب است که می تواند مخاطبان علاقه مند به ژانر اکشن را راضی کند.» – وب‌سایت Variety

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید