• کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی
  • رده سنی: 13+

لینک های دانلود اضافه شدند

زمانی که لو کاره آخرین و شخصی ترین مصاحبه خود را انجام می دهد، شش دهه را در بر می گیرد که با فیلم های آرشیوی کمیاب و حکایات دراماتیک قطع شده است.......

درباره فیلم

دانلود فیلم تونل کبوتر 2023

این فیلم که در سال 2023 به انتشار رسیده در زانرهای مستند و بیوگرافی به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستان فیلم تونل کبوتر The Pigeon Tunnel 2023 از این قرار است که زمانی که لو کاره آخرین و شخصی ترین مصاحبه خود را انجام می دهد، شش دهه را در بر می گیرد که با فیلم های آرشیوی کمیاب و حکایات دراماتیک قطع شده است. این در برابر پس زمینه طوفانی جنگ سرد که تا به امروز گسترش یافته است.

 

درباره فیلم The Pigeon Tunnel 2023

فیلم The Pigeon Tunnel که کاربران ایرانی آن را با نام تونل کبوتر می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Jake Dove و Charlotte Hamblin و Garry Cooper به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Errol Morris بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 7.00 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید