• کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی
  • رده سنی: 15+

لینک های دانلود اضافه شدند

نیک از گذشته جنایی خود و 2 شریک گذشته کاری اش فرار می کند تا اینکه شغل ثابتی پیدا می کند، دوستی در محل کار پیدا می کند و با دختر کلانتر ازدواج می کند. اما زمانی که شرکای سابقش او را ردیابی می کنند و...

لینک های دانلود

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.40GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 905MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 505MB

درباره فیلم

دانلود فیلم Into the Ashes 2019

فیلم در میان خاکستر محصول سال 2019 کشور در ژانر میباشد. توسط Aaron Harvey کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Frank Grillo و Luke Grimes و Marguerite Moreau در آن ایفای نقش کرده اند. نیک برنر با داشتن شغلی صادقانه و همسری دوست داشتنی، معتقد بود که با خیال راحت از سابقه خشونت آمیز و جنایتکارانه خود فرار کرده است. اما خدمه قدیمی او نه او را فراموش کرده اند و نه پولی را که دزدیده است، و وقتی چیزی را که نیک اکنون بیش از همه برایش ارزش قائل است – همسرش – را می گیرند، او چیزی برای از دست دادن ندارد. نیک در مواجهه با کلانتر شهر که پدرشوهرش نیز هست، باید تصمیم بگیرد که آیا در مسیر جدید خود باقی خواهد ماند یا نیاز خود را به انتقام زیاد می کند و دشمنانش را مجبور می کند تا برای کاری که انجام داده اند بپردازند. امیدواریم با دیدن این فیلم نهایت لذت را برده باشد.

Into the Ashes یک فیلم اکشن و درام آمریکایی محصول سال 2019 به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی آرون هاروی است. این فیلم داستان یک مرد جوان را روایت می‌کند که پس از قتل همسرش توسط یک باند مواد مخدر، به دنبال انتقام است.

فیلم در یک شهر کوچک در میسیسیپی جریان دارد. «آدام» (لوک گرایمز) یک مرد جوان است که به تازگی با همسرش «سارا» (مارگریت موریو) ازدواج کرده است. اما یک شب، سارا توسط یک باند مواد مخدر به قتل می‌رسد.

آدام تصمیم می‌گیرد که از کسانی که مسئول مرگ سارا هستند، انتقام بگیرد. او به تنهایی به دنبال باند مواد مخدر می‌رود و با آنها درگیر می‌شود.

فیلم Into the Ashes یک فیلم اکشن و درام خشن و پرتنش است. فیلم با بازی درخشان لوک گرایمز و مارگریت موریو، توانسته است نظر مخاطبان و منتقدان را جلب کند.

در ادامه به بررسی برخی از نکات مثبت و منفی فیلم Into the Ashes می‌پردازیم:

نکات مثبت:

  • بازی بازیگران: بازی بازیگران فیلم Into the Ashes قابل قبول است. لوک گرایمز در نقش آدام بازی درخشانی را ارائه داده است.
  • کارگردانی: کارگردانی آرون هاروی در فیلم Into the Ashes قابل تحسین است. او توانسته است فیلمی اکشن و درام خشن و پرتنش را بسازد.
  • فیلمنامه: فیلمنامه فیلم Into the Ashes به خوبی نوشته شده است. فیلمنامه فیلم به خوبی به مسائلی چون خشونت، انتقام و خانواده می‌پردازد.

نکات منفی:

  • پیش‌بینی‌پذیری: فیلم Into the Ashes تا حدی قابل پیش‌بینی است.

در مجموع، فیلم Into the Ashes یک فیلم اکشن و درام قابل قبول است که با بازی بازیگران، کارگردانی و فیلمنامه‌ای خوب، توانسته است نظر مخاطبان و منتقدان را جلب کند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید