لینک های دانلود اضافه شدند

به طور کامل در یک کامیون 8 متری پلیس، تعدادی از بازداشت شدگان با پیشینه های مختلف سیاسی و اجتماعی در جریان آشوبی که پس از برکناری رئیس جمهور سابق مرسی از قدرت رخ داد، سرنوشت آنها را گرد هم می آورد...

درباره فیلم

دانلود فیلم درگیری 2016

این فیلم که در سال 2016 به انتشار رسیده در زانرهای درام و دلهره آور و جنگی به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستاندانلود فیلم درگیری Clash 2016 زیرنویس فارسی چسبیدهاز این قرار است که داستان در مورد یک گروه از افراد بازداشت شده است که در یک کامیون پلیس در حال انتقال هستند، اما در همین حین در کشور هرج و مرج می شود و رئیس جمهور از کار خود برکنار می شود …

درباره فیلم Clash 2016

فیلم Clash که کاربران ایرانی آن را با نام درگیری می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Nilli Karim و Hany Adel و Muhammad El-Sebai به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Mohamed Diab بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 7.40 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظرات کاربران و بینندگان این فیلم

برخی از بینندگان بعد از تماشای این فیلم نظرات خود را با نکته های مثبت و منفی در خصوص نوع ساخت، داستان فیلم و برخی مسائل مهم ساخت در imdb به ثبت رسانده اند. این نظرات به این شکل بوده است:

  • ایده فیلمی که تماماً در یک کامیون پلیس در قاهره اتفاق می‌افتد، چشم‌انداز جذابی به نظر نمی‌رسد. با این حال، محمد دیاب، نویسنده، کارگردان، این کار را هم جذاب و هم هیجان انگیز می کند. با ترکیب قابل توجهی از مصری ها در کنار هم و مشکلاتی که در خیابان های بیرون موج می زند، این ترکیبی فوق العاده قوی از اعمال، احساسات و لحظات تغییر زندگی است. واضح است که بار وانت حامیان اخوان المسلمین، مسیحیان، پلیس و حامیان آنها همه را به درگیری می کشاند، اما همچنین فرصتی را برای بررسی سازش و امکان مبادله درگیری با مصالحه فراهم می کند. در عین حال این یک فیلم رعد و برق مهیج با دیالوگ های تحریک کننده و باورپذیر و اکشن چهره شما است. در حین تماشا لحظه ای قطع شد، به صندلی خود بازگشتم تا از سرعت تپش قلبم آگاه شوم. فیلمسازی خیره کننده و بدون در نظر گرفتن ابعاد سیاسی به راحتی لذت برد اما حتی در انجام این کار بسیار قدرتمندتر است.

تماشای آنلاین فیلم Clash به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. فیلم درگیری Clash 2016با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید