• کشور سازنده: هندوستان
  • زبان: هندی , مالایایی
  • رده سنی: 18+

لینک های کیفیت خوب قرار داده شد

یک رهبر باند سعی می کند به قولی که به دوست در حال مرگش داده بود عمل کند و با دیگر گروه های تبهکار مبارزه کند.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 3.7GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1.9GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 1.1GB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 3.7GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.9GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 1.1GB

پخش آنلاین فیلم

نسخه دوبله فارسی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 3.7GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.9GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 1.1GB

پخش آنلاین فیلم

تریلرها
درباره فیلم

دانلود فیلم سالار2023

این فیلم که در سال 2023 به انتشار رسیده در زانرهای اکشن و جنایی و درام به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستانفیلماز این قرار است که یک رهبر باند سعی می کند به قولی که به دوست در حال مرگش داده بود عمل کند و با دیگر گروه های تبهکار مبارزه کند.

درباره فیلم Salaar 2023

فیلم Salaar که کاربران ایرانی آن را با نام سالار می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Prabhas و Prithviraj Sukumaran و Shruti Haasan به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Prashanth Neel بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 6.60 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظرات کاربران و بینندگان این فیلم

برخی از بینندگان بعد از تماشای این فیلم نظرات خود را با نکته های مثبت و منفی در خصوص نوع ساخت، داستان فیلم و برخی مسائل مهم ساخت در imdb به ثبت رسانده اند. این نظرات به این شکل بوده است:

تماشای آنلاین فیلم Salaar به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. فیلم سالار Salaar 2023با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

سالار یک فیلم اکشن هندی تلوگو-زبان، محصول ۲۰۲۳ است که نویسندگی و کارگردانی آن را پراشانت نیل برعهده داشت. در این فیلم، پرابهاس، پوجا هیند، سمیتا راتاپادی، پریاام و ستینبابو به ایفای نقش می پردازند.

داستان فیلم در یک منطقه بیابانی در جنوب هند روایت می شود. سالار (پرابهاس)، یک شکارچی جایزه، در تلاش است تا یک قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کند. در این راه، او با دختری به نام پوجا (پوجا هیند) آشنا می شود.

سالار در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ در هند اکران شد و با استقبال مثبت منتقدان و تماشاگران همراه شد. این فیلم در زمینه های اکشن، کارگردانی، فیلمبرداری و موسیقی مورد تحسین قرار گرفت.

در ادامه به برخی از نکات برجسته فیلم سالار اشاره می کنیم:

  • اکشن هیجان انگیز: اکشن های فیلم بسیار باشکوه و هیجان انگیز هستند و تماشاگران را سرگرم می کنند.
  • کارگردانی ماهرانه: پراشانت نیل، کارگردان مشهور فیلم های اکشن، کارگردانی فیلم را به زیبایی انجام می دهد.
  • فیلمبرداری زیبا: فیلمبرداری فیلم بسیار زیبا و خیره‌کننده است و به ایجاد فضای فیلم کمک می کند.
  • موسیقی زیبا: موسیقی فیلم بسیار زیبا و تأثیرگذار است.

در مجموع، سالار یک فیلم اکشن جذاب و سرگرم کننده است که برای طرفداران فیلم های اکشن، طرفداران پرابهاس و طرفداران پراشانت نیل یک انتخاب عالی است.

نقدی بر فیلم Salaar

سالار یک فیلم اکشن جذاب و سرگرم کننده است که توسط پراشانت نیل، کارگردان مشهور فیلم های اکشن، کارگردانی شده است. فیلم داستان یک شکارچی جایزه را روایت می کند که در تلاش است تا یک قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کند.

سالار در زمینه های اکشن، کارگردانی، فیلمبرداری و موسیقی مورد تحسین قرار گرفت. اکشن های فیلم بسیار باشکوه و هیجان انگیز هستند و تماشاگران را سرگرم می کنند. کارگردانی پراشانت نیل نیز بسیار ماهرانه است. فیلمبرداری فیلم بسیار زیبا و خیره‌کننده است و به ایجاد فضای فیلم کمک می کند. موسیقی فیلم نیز بسیار زیبا و تأثیرگذار است.

سالار یک فیلم دیدنی و ارزشمند است که به داستانی جذاب و هیجان انگیز می پردازد.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید