لینک های دانلود اضافه شدند

هنگامی که الهه جنگ بدن دختری جوان را تسخیر می کند، سیا یتیم خیابانی متوجه می شود که قرار است از او محافظت کند و در کنارش جهان را نیز نجات دهد. اما این در صورتی است که بتواند با گذشته خود روبرو شود و شوالیه زودیاک شود....

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 2.1GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1.1GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 590MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.1GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.1GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 590MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم Knights of the Zodiac 2023

Knights of the Zodiac که توسط Toei Animation ساخته شده و بر اساس انیمه بین المللی ساخته شده است، برای اولین بار حماسه Saint Seiya را به صورت زنده به نمایش می گذارد. سیا (ماکنیو)، یک نوجوان خیابانی سرسخت، در حالی که به دنبال خواهر ربوده شده خود می گردد، وقت خود را صرف مبارزه برای پول نقد می کند. هنگامی که یکی از مبارزات او ناخواسته به قدرت‌های عرفانی دست می‌یابد که هرگز نمی‌دانست که دارد، سیا خود را در دنیایی از قدیسان متخاصم، آموزش جادویی باستانی و الهه‌ای که به حمایت او نیاز دارد، می‌بیند. اگر بخواهد زنده بماند، باید سرنوشت خود را در آغوش بگیرد و همه چیز را قربانی کند تا جایگاه شایسته خود را در میان شوالیه های زودیاک بگیرد. امیدواریم با دیدن این فیلم نهایت لذت را برده باشید.

دانلود فیلم شوالیه های زودیاک از کاران مووی

فیلم شوالیه های زودیاک محصول سال 2023 کشور آمریکا و ژاپن و مجارستان در ژانر اکشن و ماجراجویی و درام میباشد. شوالیه های زودیاک توسط Tomasz Baginski کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Mackenyu و Famke Janssen و Madison Iseman در آن ایفای نقش کرده اند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید