لینک های دانلود اضافه شدند

با گذشت نیم سال از ماموریت انفرادی خود در لبه منظومه شمسی، فضانوردی که نگران وضعیت زندگی خود در زمین است، توسط موجودی باستانی که در روده های کشتی خود کشف می کند...

درباره فیلم

دانلود فیلم فضانورد 2024

این فیلم که در سال 2024 به انتشار رسیده در زانرهای ماجراجویی و درام و علمی تخیلی به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستان فیلم فضانورد Spaceman 2024 از این قرار است که با گذشت نیم سال از ماموریت انفرادی خود در لبه منظومه شمسی، یک فضانورد که نگران وضعیت زندگی خود در زمین است، توسط موجودی باستانی که در روده های کشتی خود کشف می کند، کمک می کند.

 

درباره فیلم Spaceman 2024

فیلم Spaceman که کاربران ایرانی آن را با نام فضانورد می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Adam Sandler و Carey Mulligan و Paul Dano به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Johan Renck بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 6.10 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید