• بازیگران: Wenzhuo Zhao ، Yiyi Jiang
  • کارگردان: Wenzhuo Zhao ،
  • ژانر: اکشن
  • کشور سازنده: چین
  • زبان: انگلیسی , چینی

لینک های دانلود اضافه شدند

کارشناس امنیتی لو زی مینگ برای کار در یک رویداد مناقصه پروژه کارخانه نفت و گاز استخدام می شود. او توسط چندین طرف درگیر قاب می شود. برای اثبات بی گناهی خود، او اکنون باید ضد حمله نهایی را طراحی کند...

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.9GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1006MB

کیفیت : 480

حجم فایل: 596MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.9GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1005MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 594MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم فن جی 2021

این فیلم که در سال 2021 به انتشار رسیده در زانرهای اکشن به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستان فیلم فن جی 2021 از این قرار است که کارشناس امنیتی لو زی مینگ برای کار در یک رویداد مناقصه پروژه کارخانه نفت و گاز استخدام می شود. او توسط چندین طرف درگیر قاب می شود. برای اثبات بی گناهی خود، او اکنون باید ضد حمله نهایی را طراحی کند.

 

درباره فیلم Fan Ji 2021

فیلم Fan Ji که کاربران ایرانی آن را با نام فن جی می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Wenzhuo Zhao و Yiyi Jiang و Diego Dati به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Wenzhuo Zhao بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 5.10 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید