• بازیگران: Sampoornesh Babu ، V.K. Naresh
  • کارگردان: Puja Kolluru ،
  • ژانر: درام
  • کشور سازنده: هندوستان
  • زبان: تلوگو , مالایایی
  • رده سنی: 18+

لینک های دانلود اضافه شدند

مردی بدون نام و هویت ناگهان توسط دو گروه متخاصم مورد تشویق قرار می گیرد که یک شناسه رای دهنده دریافت می کند. آیا او از مزایای امتیاز خود بهره خواهد برد یا از آن به عنوان ابزاری برای تغییرات اجتماعی استفاده خواهد کرد؟

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 3.1GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1.7GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 1017MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 3.1GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.7GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 1015MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم مارتین لوتر کینگ 2023

این فیلم که در سال 2023 به انتشار رسیده در ژانرهای درام به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستان فیلم مارتین لوتر کینگ Martin Luther King 2023 از این قرار است که مردی بدون نام یا هویت، با دریافت یک شناسه رای دهنده ناگهان توسط دو گروه متخاصم مورد تشویق قرار می گیرد. آیا او از مزایای امتیاز خود بهره خواهد برد یا از آن به عنوان ابزاری برای تغییرات اجتماعی استفاده خواهد کرد؟

 

درباره فیلم Martin Luther King 2023

فیلم Martin Luther King که کاربران ایرانی آن را با نام مارتین لوتر کینگ می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Sampoornesh Babu و V.K. Naresh و Venkatesh Maha به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Puja Kolluru بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 7.30 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید