• کشور سازنده: هندوستان
  • زبان: تامیل , تلوگو
  • رده سنی: 18+

لینک های دانلود اضافه شدند

سفر Malaikottai Vaaliban، یک جنگجوی بلامنازع، از زمان و جغرافیا فراتر می رود و بر هر حریفی که با آن روبرو می شود پیروز می شود...

درباره فیلم

دانلود فیلم مالایکوتای والیبان 2024

این فیلم که در سال 2024 به انتشار رسیده در زانرهای اکشن و درام و فانتزی به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستان فیلم مالایکوتای والیبان Malaikottai Vaaliban 2024 دوبله فارسیاز این قرار است که سفر Malaikottai Vaaliban، یک جنگجوی بلامنازع، از زمان و جغرافیا فراتر می رود و بر هر حریفی که با آن روبرو می شود پیروز می شود.

 

درباره فیلم Malaikottai Vaaliban 2024

فیلم Malaikottai Vaaliban که کاربران ایرانی آن را با نام مالایکوتای والیبان می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Mohanlal و Sonalee Kulkarni و Hareesh Peradi به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Lijo Jose Pellissery بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 6.50 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید