دوبله فارسی

دانلود فیلم 2018 2023 دوبله فارسی از رسانه کاران مووی پخش آنلاین
  • کشور سازنده: هندوستان
  • زبان: مالایایی
  • رده سنی: 18+

لینک های دانلود اضافه شدند

فیلمی فاجعه‌آمیز که در جریان سیل‌های کرالا در سال ۲۰۱۸ اتفاق می‌افتد که در آن مردم از هر طبقه‌ای با عواقب فاجعه‌باری مواجه شدند و...

درباره فیلم

دانلود فیلم هندی 2023 2018

داستان در کرالا در طی سیل سال 2018 اتفاق می‌افتد، جایی که زندگی به دلیل سیل متوقف شد. یک گزارشگر تلویزیونی نورا از کمبود آب در پوندیچری گزارش می‌دهد، زمانی که یکی از روستاییان Sethupathi از عمد به ماشینش برای پارک کردن در بین آن‌ها برخورد می‌کند. افسر سابق ارتش در حال حاضر به یک مغازه دار نابینا کمک می کند تا مغازه اش را اداره کند و عاشق مانجو است که اخیراً به مدرسه روبروی مغازه پیوسته است. یک خانواده ماهیگیر از ماتاچان او و پسرش وینستون از طوفان در دریا جان سالم به در می برند و به ساحل می رسند، رامشان که کار می کند. در ابوظبی با همسرش رابطه خوبی ندارد اما برمی گردد تا با او باشد. نورا مجبور است زندگی خود را بین کار و بیماری مادرش متعادل کند، ستوپاتی یک آدم کوتاه مزاج است و به او شغلی داده می شود تا یک کارخانه را منفجر کند، آنوپ به زودی فرا می رسد. برای ازدواج با مانجو، نیکسون پسر ماتاچان از تجارت ماهیگیری خانوادگی خود دور است و مدلینگ می کند و عاشق چندی دختر یک تاجر و کوشی یک راننده تاکسی است که شغلی برای نشان دادن شهر به زوج لهستانی داده شده است. همه افراد زندگی می کنند. زمانی که باران‌های بی‌وقفه به شهر می‌رسند و منجر به سیل می‌شود، برخورد می‌کنند و این افراد در کمک به مردم سرگردان قهرمان می‌شوند. امیدواریم با دیدن این فیلم هندی زیبا نهایت لذت را برده باشید.

دانلود فیلم 2018 از کاران مووی

فیلم 2018 محصول سال 2023 کشور هندوستان در ژانر اکشن و درام و دلهره آور میباشد. 2018 توسط Jude Anthany Joseph کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Tovino Thomas و Kunchacko Boban و Asif Ali در آن ایفای نقش کرده اند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید