لینک های کیفیت خوب قرار داده شد

ویلی ونکا جوان و فقیر با رویاهای باز کردن مغازه ای در شهری که به شکلات هایش معروف است، متوجه می شود که این صنعت توسط کارتلی از شکلات سازان حریص اداره می شود...

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 2.4GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1.3GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 785MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.4GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.3GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 785MB

پخش آنلاین فیلم

نسخه دوبله فارسی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.4GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.2GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 711MB

پخش آنلاین فیلم

تریلرها
درباره فیلم

دانلود فیلم وانکا2023

این فیلم که در سال 2023 به انتشار رسیده در زانرهای ماجراجویی و کمدی و خانوادگی به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستانفیلماز این قرار است که ویلی ونکا جوان و فقیر با رویاهای باز کردن مغازه ای در شهری که به شکلات هایش معروف است، متوجه می شود که این صنعت توسط کارتلی از شکلات سازان حریص اداره می شود.

درباره فیلم Wonka 2023

فیلم Wonka که کاربران ایرانی آن را با نام وانکا می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Timothée Chalamet و Gustave Die و Murray McArthur به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Paul King بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 7.30 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظرات کاربران و بینندگان این فیلم

برخی از بینندگان بعد از تماشای این فیلم نظرات خود را با نکته های مثبت و منفی در خصوص نوع ساخت، داستان فیلم و برخی مسائل مهم ساخت در imdb به ثبت رسانده اند. این نظرات به این شکل بوده است:

تماشای آنلاین فیلم Wonka به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. فیلم وانکا Wonka 2023با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

چارلی و کارخانه شکلات سازی یک رمان کودکانه است که توسط رولد دال در سال ۱۹۶۴ نوشته شده است . این کتاب به دنبال چارلی باکت است که او و پدربزرگش از شکلات‌فروشی برجسته ویلی ونکا بازدید می‌کنند. داستان به یک کلاسیک فوری تبدیل شد و منجر به ساخت چندین فیلم شد. اولی ویلی ونکا و کارخانه شکلات سازی است که جین وایلدر باورنکردنی در نقش اصلی بازی می کند. در فیلم بعدی ، جانی دپ عجیب و غریب در فیلم Charlie and the Chocolate Factory بازی کرد.

این ما را به سال 2021 و معرفی سومین فیلم لایو اکشن بر اساس رمان نمادین رولد دال هدایت می کند. Wonka یک فیلم پیش درآمد توسط Warner Bros. Pictures است و به ما نگاهی به منشأ شکلات‌ساز قبل از تبدیل شدن به ونکای می‌دهد که در طول سال‌ها با آن آشنا شده‌ایم. در اینجا، همه چیزهایی را که در مورد فیلم می دانیم، تجزیه می کنیم. مرد اصلی فیلم کیست؟ کارگردانی و تهیه کنندگی کیست؟ آیا فیلم تاریخ اکران دارد؟ همه در زیر پاسخ داده خواهد شد!

اولین تریلر برای Wonka 2023 در 11 ژوئیه 2023 منتشر شد. تریلر بسیار عمیق است و ویلی ونکا جوان را در سفر خود برای شروع شکلات سازی خود به ما نشان می دهد. این فیلم بسیار شبیه به فیلم‌های پدینگتون است و ماهیت عجیب و غریبی دارد که در داستانی درباره آب نبات‌ساز خوش‌بین انتظار دارید. دومین تریلر فیلم Wonka در 12 اکتبر منتشر شد و نزدیک به سه دقیقه است. به دلیل اعتصاب SAG-AFTRA، ستارگان Wonka نتوانستند فیلم را برای مدت طولانی تبلیغ کنند. اما زمانی که اعتصاب به پایان رسید و تیموتی شالامه توانست ونکا را در یک تبلیغ شنبه شب زنده تبلیغ کند، تغییر کرد.

در سال 2020، برادران وارنر کل فهرست فیلم خود را در همان روز در سینماها و مکس در دسترس قرار داد. بعداً در سال 2021، استودیو به یک پنجره اکران 45 روزه تغییر مکان داد، جایی که فیلم ها برای یک ماه و نیم انحصاری سینما بودند. از سال 2022، این شرکت به آرامی به وضعیت موجود بازگشته است. اکثر فیلم‌ها حداقل سه ماه طول می‌کشند تا روی مکس بنشینند. می توان حدس زد که Wonka تا بهار 2024 برای پخش در دسترس نخواهد بود.

“Wonka” درباره چیست؟

داستان ونکا به طور کامل شناخته نشده است. این فیلم پیش درآمدی خواهد بود که اطلاعات بیشتری در مورد تاریخچه ویلی و چگونگی تبدیل شدن او به شکلات‌فروشی جهانی به ما می‌دهد. با این حال، تا زمانی که یک تیزر تریلر دریافت نکنیم، چیز زیادی برای ادامه دادن نداریم.

چه کسی ویلی ونکا را بازی می کند؟

نقش ویلی ونکا را کسی جز تیموتی شالامه بازی خواهد کرد . این بازیگر جوان در سال 2021 در نقش پل آتریدس در ( تلماسه: قسمت اول )، زفیرلی ( The French Dispatch ) و کوئنتین ( به بالا نگاه نکن ) بازی کرد. در ابتدا، برادران وارنر نیز به تام هالند برای نقش ونکا علاقه مند بود اما در نهایت به Chalamet رسید. کیگان مایکل کی بازیگر را دنبال کنید ، عملکرد Chalamet را ستوده و گفته است:

«این بی‌تلاشی فوق‌العاده در مورد نحوه ایفای نقش ونکا وجود دارد، نه اینکه به این واقعیت اشاره کنیم که ویژگی امیدوارکننده‌ای وجود دارد که او به این شخصیت می‌دهد، نوعی کیفیت تسلیم‌ناپذیر که هرگز آن را رها نمی‌کند، او همیشه برای چیزهای بعدی آماده است. او می‌گوید، “خوب، درست نشد؟” ما این کار را انجام خواهیم داد و چیز دیگری را امتحان خواهیم کرد. و تیموتی شالامه، چه بگویم؟ Sacrébleu ! می دانید که این بچه جذابیت و اعتماد به نفس فوق العاده ای دارد. او فقط یک هنرمند واقعا خوشمزه است.»

Chalamet در مورد رویکرد خود به این نقش گفت:

«من از گفتن آن متنفرم، اما به عنوان یک هنرمند رویای این است که هر چه می خواهی به دیوار بیندازی، می دانید؟ و حدس می‌زنم چیزی که من متوجه می‌شوم این است که زندگی شخصی، زندگی بزرگسالی یک فرد، می‌تواند کاملا خسته‌کننده باشد و زندگی هنرمند هنوز هم می‌تواند خارق‌العاده باشد.»

آیا این فیلم به نسخه های قبلی ویلی ونکا متصل است؟

در حالی که ونکا هیچ ارتباطی با تعابیر جین وایلدر و جانی دپ از این شخصیت ندارد، فیلم به شدت تحت تأثیر دنیای ویلی ونکا اصلی و کارخانه شکلات سازی است . تفسیر شالامه از این شخصیت ممکن است از آن فیلم ها الهام بگیرد، اما این فیلم در آن دنیاها اتفاق نخواهد افتاد. در مصاحبه ای با EW ، کارگردان پل کینگ در مورد این موضوع گفت:

«من نمی‌خواستم آن چیزها [دنیای ویلی ونکا] را دوباره اختراع کنم، زیرا احساس می‌کردم آن فیلم سال ۷۱ با این نگاه‌های نمادین و فوق‌العاده ماندگار ساخته شده است. چیزی که من می‌خواستم این فیلم باشد مثل یک قطعه همراه آن فیلم بود. اگر آن مردم را 25 سال قبل در آن دنیا تصور کنید، این روند شروع من بود. در نهایت، او به آن شخص و آن کارخانه تبدیل شد.»

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید