• کشور سازنده: فرانسه
  • زبان: فرانسوی
  • رده سنی: 18+

لینک های دانلود اضافه شدند

دو دزد خبره و دوست صمیمی که از زندگی در حال فرار خسته شده‌اند، سم جسور را استخدام می‌کنند تا به آنها کمک کند تا آخرین کارشان را انجام دهند....

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.9GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 628MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.9GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 628MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم Wingwomen 2023

الکس و کارول، دوستانی از دوران کودکی، اکنون (به معنای واقعی کلمه) در جنایت شریک هستند. اما دزدی برای دزدیدن تابلوی انگرس به نام Grande Odalisque از لوور در پاریس برای این دو نفر بسیار زیاد است، بنابراین آنها کلارنس، پسر یک بوروکرات را که توسط یک کارتل مواد مخدر مکزیکی بر سرش بها داده شده است، می آورند و مهمتر از آن، یک دلال اسلحه بعدی سام است، یک موتورسوار بدلکار و بوکسور حرفه ای، که ثابت می کند ماشه با دارت های آرام بخش راضی است. الکس، کارول و سام با استفاده از بمب‌های نوشابه، پرتابگرهای موشک و گلایدرهای آویزان، مجموعه‌ای از شرایط را رقم زدند که منجر به نبرد با نیروهای ویژه فرانسوی می‌شود و شراکت آنها، که روی صخره‌ها بود، هرگز مثل قبل نخواهد بود. امیدواریم با دیدن این فیلم اکشن زیبا نهایت لذت را برده باشید.

 

دانلود فیلم وینگمن از کاران مووی

فیلم وینگمن محصول سال 2023 کشور فرانسه در ژانر اکشن و کمدی و جنایی میباشد. وینگمن توسط Mélanie Laurent کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Isabelle Adjani و Mélanie Laurent و Adèle Exarchopoulos در آن ایفای نقش کرده اند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید