دوبله فارسی

دانلود فیلم چاندراموخی 2 Chandramukhi 2 2023 دوبله فارسی پخش آنلاین
  • کشور سازنده: هندوستان
  • زبان: تامیل
  • رده سنی: 18+

لینک های دانلود اضافه شدند

خانواده‌ای ثروتمند با مشکلات متعددی روبرو می‌شوند و دوباره با اقوام گمشده‌شان می‌آیند تا از خدای خود برای راه‌حل‌ها دعا کنند، غافل از اینکه این امر باعث بیدار شدن خصومت بین یک رقصنده کلاسیک، چاندراموخی و وتایان راجا از قرن‌ها پیش می‌شود...

درباره فیلم

دانلود فیلم چاندراموخی 2 2023

این فیلم که در سال 2023 به انتشار رسیده در زانرهای کمدی و درام و ترسناک به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستان فیلم چاندراموخی 2 Chandramukhi 2 2023 از این قرار است که خانوادهای ثروتمند با مشکلات متعددی روبرو میشوند و با اقوام گمشده خود دوباره میپیوندند تا به خدای خود برای راهحلها دعا کنند، غافل از اینکه این امر باعث بیدار شدن دوباره دشمنی بین یک رقصنده کلاسیک، چاندراموخی و وتایان راجا از قرنها پیش میشود.

درباره فیلم Chandramukhi 2 2023

فیلم Chandramukhi 2 که کاربران ایرانی آن را با نام چاندراموخی 2 می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Raghava Lawrence و Kangana Ranaut و Aathmika به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده P. Vasu و Mahendran بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 2.60 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید