• بازیگران: Jake Gyllenhaal ، Daniela Melchior
  • کارگردان: Doug Liman ،
  • ژانر: اکشن ، دلهره آور
  • کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی
  • رده سنی: 17+

لینک های کیفیت خوب قرار داده شد

دالتون، مبارز سابق یو اف سی، به عنوان یک جفت‌باز در یکی از جاده‌های فلوریدا کیز مشغول به کار می‌شود، اما متوجه می‌شود که این بهشت ​​تمام چیزی نیست که به نظر می‌رسد.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 2.3GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1.2GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 754MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.3GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.2GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 754MB

پخش آنلاین فیلم

تریلرها
درباره فیلم

دانلود فیلم کافه کنار جاده 2024

این فیلم که در سال 2024 به انتشار رسیده در ژانرهای اکشن و دلهره آور به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستان فیلم کافه کنار جاده Road House 2024 از این قرار است که دالتون مبارز سابق هنرهای رزمی آزاد بوده که حالا نگهبان یک کافه بین راهی شده است؛ اما متوجه می شود هیچ چیز در این مکان آن گونه که به نظر می رسد نیست…

 

درباره فیلم Road House 2024

فیلم Road House که کاربران ایرانی آن را با نام کافه کنار جاده می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Jake Gyllenhaal و Daniela Melchior و Conor McGregor به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Doug Liman بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 6.70 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید