لینک های دانلود اضافه شدند

راهول ثروتمند پس از ازدواج با یک زن فقیر توسط پدرش طرد می شود و به لندن می رود تا زندگی جدیدی بسازد. سال ها بعد، برادر کوچکترش روهان که اکنون بزرگ شده است، مأموریتی را آغاز می کند تا راهول را به خانه بازگرداند و خانواده را دوباره جمع کند...

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 2.7GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1.4GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 866MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.7GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.5GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 869MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم گاهی خوشی گاهی غم 2001

این فیلم که در سال 2001 به انتشار رسیده در زانرهای درام و موزیکال و عاشقانه به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستاندانلود فیلم گاهی خوشی گاهی غم Kabhi Khushi Kabhie Gham 2001 زیرنویس فارسی چسبیدهاز این قرار است که «یشواردان ریچارد» (آمیتاباچان) زندگی ثروتمندانه ای همراه همسرش و دو پسرش «راهول» (شاهرخ خان) و «روهان» (هریتیک روشن) دارد. راهول پسرخوانده ی این خانواده است، اما آنها همچون پسر خودشان با او رفتار می کنند. آنها به دنبال یک عروس مناسب برای پسر بزرگشان، راهول هستند، و دختری جوان بنام «ناینا» را برای او پیدا می کنند. اما راهول با وجود مخالفت خانواده اش، عاشق دختر دیگری شده است و …

درباره فیلم Kabhi Khushi Kabhie Gham 2001

فیلم Kabhi Khushi Kabhie Gham که کاربران ایرانی آن را با نام گاهی خوشی گاهی غم می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Shah Rukh Khan و Kajol و Amitabh Bachchan به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Karan Johar بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 7.40 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظرات کاربران و بینندگان این فیلم

برخی از بینندگان بعد از تماشای این فیلم نظرات خود را با نکته های مثبت و منفی در خصوص نوع ساخت، داستان فیلم و برخی مسائل مهم ساخت در imdb به ثبت رسانده اند. این نظرات به این شکل بوده است:

  • درام احساسی خیره کننده، استعدادها را در میان نسل‌های بازیگری سینمای هند گرد هم می‌آورد. فیلم کاران جوهر با بازیگرانی که شبیه به کیست سینمای هند است، بر تنش‌های درون یک خانواده تقسیم شده تمرکز دارد، یعنی شکاف بین پدر سخت انضباطی یاشواردان (با بازی آمیتا باچان، ستاره بالیوودی) و پسرش راهول (شاهرخ) که از او جدا شده است. با بازی قلب بالیوود، هرتیک روشن در نقش برادر روهان و کارینا کاپور در نقش خواهر پوجا، بازیگران A-list توسط جایا باچان تکمیل می‌شوند. به دنبال ثروت هندی‌های ثروتمند غیرمقیم در بریتانیا، این فیلم در لوکیشن‌های زیبا از موزه بریتانیا تا کاخ بلنهایم قرار می‌گیرد و به‌عنوان کمکی به سرزمین مادری، هند، می رسند تا در ادامه بتوانند تکاملی را در داستان خود داشته باشند. K3G (همانطور که بیشتر شناخته می‌شود) یک درام احساسی براق است که استعدادهای نسل‌های بازیگری را گرد هم می‌آورد.

 

  • این فیلم از ابتدا تا انتها می درخشد و طیفی از احساسات را در بر می گیرد. فیلمبرداری، دکورها و لباس‌ها عالی هستند. بازی درخشان شش تن از بازیگران برجسته هندی به تنهایی باعث می شود که فیلم ارزش دیدن داشته باشد، حتی اگر برخی از احساسات عمیقی که توسط مردان اصلی نمایش داده می شود احساس راحتی نکنند (زنان با این کار خوب هستند؛ مردان آمریکایی گاهی اوقات آن را ناراحت کننده می دانند). آهنگ و شماره رقص جذابی که او با کارینا کاپور دوست‌داشتنی در مراسم جشن برگزار می‌کند، “تو سونیا من هستی” هفته‌ها در این خانواده تکرار می‌شود (حتی توسط مادر 79 ساله‌ام که می‌گوید: من به یک تعمیر سونیا نیاز دارم” – این واقعاً او را خوشحال می کند!). سایر اعداد موسیقی نیز بسیار لذت بخش هستند و هرگز نامناسب یا در تضاد با جریان فیلم به نظر نمی رسند. شاهرخ خان مانند همیشه به عنوان پسر مورد علاقه شایان ستایش است و می تواند در شماره های رقص نیز خود را حفظ کند. کاجول جنبه کمیک خود را نشان می دهد و در این کار عالی بود! و دانستن اینکه “والدین”، آمیتاب و جایا در “زندگی واقعی” یک زوج متاهل هستند، تعامل آنها را در فیلم بسیار بهتر می کند. این فیلم فوق العاده را از دست ندهید! اگر فقط یک فیلم هندی می بینید، این یکی را بسازید! (این سوال را برای هر کسی که جواب را می‌داند اضافه می‌کنم: می‌خواستم بدانم چه بازیگری در حدود 12 سالگی روهان را بازی کرده است؛ لیست بازیگران سه نام برای “Fattie” را نشان می‌دهد اما جزئیات بیشتری برای هیچ یک از این بازیگران وجود ندارد.

تماشای آنلاین فیلم Kabhi Khushi Kabhie Gham به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. فیلم گاهی خوشی گاهی غم Kabhi Khushi Kabhie Gham 2001با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید