لینک های دانلود اضافه شدند

در شب کریسمس، یک خلبان جنگنده در راه بازگشت به خانه، در میانه پرواز بر فراز آب گم می شود و برای فرود ایمن به معجزه نیاز دارد.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 862MB

کیفیت : 720

حجم فایل: 456MB

کیفیت : 480

حجم فایل: 271MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 862MB

کیفیت: 720

حجم فایل: 456MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 271MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم گشت مرزی 2023

این فیلم که در سال 2023 به انتشار رسیده در زانرهای داستان کوتاه و درام و فانتزی به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستاندانلود فیلم گشت مرزی The Shepherd 2023 زیرنویس فارسی چسبیدهاز این قرار است که در شب کریسمس، یک خلبان جنگنده در راه بازگشت به خانه، در میانه پرواز بر فراز آب گم می شود و برای فرود ایمن به معجزه نیاز دارد.

درباره فیلم The Shepherd 2023

فیلم The Shepherd که کاربران ایرانی آن را با نام گشت مرزی می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون John Travolta و Ben Radcliffe و Steven Mackintosh به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Iain Softley بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظرات کاربران و بینندگان این فیلم

برخی از بینندگان بعد از تماشای این فیلم نظرات خود را با نکته های مثبت و منفی در خصوص نوع ساخت، داستان فیلم و برخی مسائل مهم ساخت در imdb به ثبت رسانده اند. این نظرات به این شکل بوده است:

  • من منبع این متن کوتاه را خوانده ام که به اندازه کافی جذاب بود. چرا نیاز به ساخت یک فیلم کوتاه در مورد آن است، من نمی دانم. شاید در طول ویرایش بیشتر جذابیت خود را از دست داده است؟ بازیگری در این فیلم قابل قبول است. چیزی که به تازگی احساس می‌شود و اینکه چرا یک خلبان با چندین مشکل فنی در آب‌های آزاد پرواز می‌کند و می‌تواند به سرعت به پایگاه بازگردد، هر بیننده‌ای را گیج می‌کند. اگر می‌خواهید نیم ساعت یا بیشتر در کریسمس پر کنید، با ماشین بیرون بروید، دیدن این اتلاف وقت شما خواهد بود. احساس فیلم اگر اینقدر عجولانه و اجباری در کنار مسائل دیگر نبود، بهتر احساس می شد.

 

  • والت دیزنی در قبر (یا اتاق سرد) خود می چرخید تا نام خود را در برابر این زباله ها ببیند! از بدترین CGI که ​​دیده ام تا خط داستانی فوق العاده مضحک. یک سطل زباله مطلق. اگر خلبانی دچار نقص ابزار بود، به عقب برمی گشت… اما این مرد به پرواز ادامه می دهد! سپس جان تراولتا ظاهر می شود تا او را به پایین راهنمایی کند… تعجب می کنم که آنها در جت کانتاس خود نداشتند. این را حتی غیرقابل باورتر کنید! این می توانست یک داستان و فیلم عالی باشد اما اینطور نیست. آیا آنها یک کارآموز در دیزنی استخدام کردند تا این رانندگی مطلق را بنویسد و فیلمبرداری کند!؟؟؟

تماشای آنلاین فیلم The Shepherd به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. فیلم گشت مرزی The Shepherd 2023با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید