دوبله فارسی

دانلود فیلم گوتلی لادو Guthlee Ladoo 2023 دوبله فارسی پخش آنلاین
  • بازیگران: Kiran Sharadrao Bhalerao ، Pravin Chandra
  • کارگردان: Ishrat R. Khan ،
  • ژانر: درام

لینک های دانلود اضافه شدند

گوتلی، پسر یک رفتگر فقیر، رویایی دارد - رفتن به مدرسه. اما مانع، کاست اوست. مدیر مدرسه نسبت به او دلسوز است اما در برابر تبعیض طبقاتی ناتوان است. هنگامی که آنها یک پیوند ناگفته ایجاد می کنند، رویای گوتلی امید را می بیند....

درباره فیلم

دانلود فیلم گوتلی لادو 2023 دوبله فارسی

این فیلم که در سال 2023 به انتشار رسیده در زانرهای درام به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستان فیلم گوتلی لادو Guthlee Ladoo 2023 از این قرار است که گوتلی، پسر یک رفتگر فقیر، رویایی دارد – رفتن به مدرسه. اما اختلاف طبقاتی مانع اوست. مدیر مدرسه نسبت به او دلسوز است اما در برابر تبعیض طبقاتی ناتوان است. هنگامی که آنها یک پیوند ناگفته ایجاد می کنند، رویای گوتلی امید را می بیند.

 

درباره فیلم Guthlee Ladoo 2023

فیلم Guthlee Ladoo که کاربران ایرانی آن را با نام گوتلی لادو می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Kiran Sharadrao Bhalerao و Pravin Chandra و Subrat Dutta به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Ishrat R. Khan بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 7.70 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید