• کشور سازنده: ژاپن
  • زبان: ژاپنی , روسی
  • رده سنی: 13+

لینک های کیفیت پرده ای قرار داده شد

ژاپن پس از جنگ در پایین ترین نقطه خود قرار دارد، زمانی که یک بحران جدید در قالب یک هیولای غول پیکر پدیدار می شود که در قدرت وحشتناک بمب اتمی تعمید یافته است.

تریلرها
درباره فیلم

دانلود فیلم گودزیلا منهای یک 2023

این فیلم که در سال 2023 به انتشار رسیده در زانرهای اکشن و ماجراجویی و درام به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستاندانلود فیلم گودزیلا منهای یک – Godzilla Minus One 2023 زیرنویس فارسی چسبیدهاز این قرار است که ژاپن پس از جنگ در پایین ترین نقطه خود قرار دارد، زمانی که یک بحران جدید در قالب یک هیولای غول پیکر پدیدار می شود که در قدرت وحشتناک بمب اتمی تعمید یافته است.

درباره فیلم Godzilla Minus One 2023

فیلم Godzilla Minus One که کاربران ایرانی آن را با نام گودزیلا منهای یک – می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Minami Hamabe و Ryunosuke Kamiki و Sakura Ando به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Takashi Yamazaki بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 8.50 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظرات کاربران و بینندگان این فیلم

برخی از بینندگان بعد از تماشای این فیلم نظرات خود را با نکته های مثبت و منفی در خصوص نوع ساخت، داستان فیلم و برخی مسائل مهم ساخت در imdb به ثبت رسانده اند. این نظرات به این شکل بوده است:

 

  • GODZILLA MINUS ONE (2023) **** ریونوسکه کامیکی، مینامی هامابه، ساکورا آندو، یوکی یامادا، کورانوسوکه ساساکه، هیدتاکا یاوشیوکا، یویا اندو، ساکی ناکاتانی. تلاش‌های هرکولی کارگردان تاکاشی یامازاکی برای احیای فرنچایز کایجو، بی‌دردسر فوق‌العاده و فیلم‌سازی کاملاً درجه یک است، با داستان منشأ هیولای غول‌پیکر که در سواحل ژاپن پس از جنگ جهانی دوم ظاهر می‌شود، در حالی که درگیر تهاجم کامل به توکیو و اطراف آن است. نابودی و مرگ غیر معمول کلید نقطه قوت فیلم، داستانی است که در آن کامیکی خلبان سابق کامیکازی (که مسلماً از دردناک‌ترین PTSD سینما رنج می‌برد) و هامابه را به‌عنوان خانواده‌ای ساختگی که تلاش می‌کنند با رشته‌ای از روایت رستگاری ملموس که با احساسات به‌طور شگفت‌انگیزی از صمیم قلب آغشته شده است، به بقای خود علاقه‌مند است. f/x بصری تمیزی که موجود رادیواکتیو را به حرکت در می‌آورد، به‌طور شگفت‌انگیزی حیرت‌انگیز است و برخی از ویژگی‌های اضافه‌ای منظم دارد (پشت خاردار او که در حین شارژ مجدد انرژی‌های هسته‌ای‌اش مشتعل می‌شود، به طرز شگفت‌انگیزی حماسی است). یکی از بهترین فیلم های سال همین فیلم است.

 

  • “This Movie, Painted In Despair, Will Strike You With Fear” – کارگردان Takashi YamasakiOH MY GODZILLA!!!! من کاملاً لال هستم، این فیلم از هر نظر ممکن برای مخاطبی که می خواهد سرگرم شود شگفت انگیز بود. شخصیت های Human بسیار خوب نوشته شده بودند، بازی فوق العاده بود، احساسات قوی با از دست دادن، غرور و امید بود. بازیگران اصلی در کنار هم به عنوان یک گروه عالی بودند، حتی شخصیت های کوچک نیز شگفت انگیز بودند. موسیقی، اوه خدای من، موسیقی به تناسب هر صحنه ای که در آن بود اجرا شد و تم OG برای اولین بار در تئاتر دالبی شنیده می شد. آکیرا ایفوکوبه افتخار خواهد کرد، باشد که در آرامش باشد. در نهایت، دیدن اینکه ژاپن بلافاصله پس از جنگ پس از بمب‌های اتمی چگونه بود، بسیار آموزنده بود. تماشای سختی‌هایی که آن‌ها صرفاً برای بازسازی پشت سر گذاشتند بسیار احساسی بود، اما نحوه خروج آنها از آن گودال ناامیدی هر بیننده‌ای را به فرانچایز الهام می‌بخشد، هم Long Time و هم FansNow جدیدتر به موضوع در دست، خود ستاره، GODZILLA. .پادشاه هیولاها در این فیلم ترسناک تر از هر فیلم دیگری در تاریخ 69 ساله طولانی ترین فرنچایز در حال اجرا در جهان است! هر بار که او روی صفحه ظاهر می شود، ترس را به روح شما وارد می کند و در همان زمان شما را در هیبت رها می کند. نابودی او بی امان بود، عمل خارج از این جهان، قدرت او خدایی بود، تصویر او بسیار واقعی بود. گاهی اوقات شما تقریباً برای او متاسف هستید زیرا آنچه برای او اتفاق افتاده تقصیر او نبوده است. من از زمان کینگ کنگ (2005) و کلاورفیلد (2008) از پیتر جکسون، هیچ فیلم هیولایی به این خوبی ندیده‌ام. نقد محکم من از این فیلم 10/10 است و توصیه می‌کنم اعلان‌های هر نوع را برای زمانی که این فیلم نمایش داده شود ذخیره کنید. بازار رسانه‌های خانگی چون مطمئناً این کار را می‌کنم. راستش فکر نمی‌کنم قبلاً فیلمی به این عالی تماشا کرده باشم. یادداشت آخر، هر بار که گودزیلا قدمی برمی‌داشت، کل تئاتر می‌لرزید و استخوان‌های من از غرش او می‌لرزید.

تماشای آنلاین فیلم Godzilla Minus One به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. فیلم گودزیلا منهای یک – Godzilla Minus One 2023با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

Godzilla Minus One یک فیلم سینمایی CGI ژاپنی است که در سال 2023 منتشر شد. این فیلم به نویسندگی، کارگردانی و جلوه های بصری توسط تاکاشی یامازاکی ساخته شده است. در این فیلم، ریونوسکه کامیکی در نقش کویچی شیکیشیما، مینامی هامابه در نقش نوریکو اوشی، یوکی یامادا در نقش شیرو میزوشیما، مونتاکا آئوکی در نقش سوساکو تاچیبانا، هیدتاکا یوشیکا در نقش کنجی نودا و ساکورا آندو در نقش سومیکو اوتا به ایفای نقش می پردازند.

داستان فیلم در مورد کویچی شیکیشیما، یک خلبان کامیکازه ژاپنی است که در سال 1945 در جریان جنگ جهانی دوم در جزیره اودو سقوط می کند. کویچی در جزیره بیدار می شود و با گودزیلا، یک هیولای رادیواکتیو مواجه می شود. گودزیلا به ژاپن حمله می کند و کویچی باید برای نجات کشورش تلاش کند.

Godzilla Minus One با استقبال مثبت منتقدان و تماشاگران همراه شد. این فیلم در زمینه های کارگردانی، فیلمنامه، بازیگری و جلوه های ویژه مورد تحسین قرار گرفت. فیلم همچنین در گیشه نیز موفق بود و بیش از 100 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

Godzilla Minus One یک فیلم کایجو جذاب و سرگرم کننده است که داستانی پرکشش و پرتنش را روایت می کند. این فیلم همچنین دارای جلوه های ویژه خیره کننده ای است که تماشاگران را هیجان زده می کند.

در ادامه به برخی از نکات برجسته فیلم Godzilla Minus One اشاره می کنیم:

  • کارگردانی تاکاشی یامازاکی در این فیلم بسیار قابل توجه است. یامازاکی با استفاده از نماهای خیره‌کننده و صحنه‌های کایجو، فضایی جذاب و هیجان انگیز را برای فیلم خلق کرده است.
    • فیلمنامه تاکاشی یامازاکی نیز بسیار خوب نوشته شده است. فیلمنامه علاوه بر اینکه داستانی جذاب و پرکشش روایت می کند، دارای پیام های عمیقی نیز هست.
    • بازی بازیگران فیلم نیز بسیار خوب است. ریونوسکه کامیکی در نقش کویچی شیکیشیما درخششی خیره‌کننده دارد. او توانسته است شخصیت کویچی شیکیشیما را به خوبی به تصویر بکشد.
    • جلوه های ویژه فیلم نیز بسیار خیره کننده است. جلوه های ویژه فیلم توسط شرکت Shirogumi ساخته شده اند.

    در مجموع، فیلم Godzilla Minus One یک اثر کایجو جذاب و سرگرم کننده است که برای طرفداران فیلم های کایجو و طرفداران گودزیلا یک انتخاب عالی است.

    در اینجا برخی از تفاوت های فیلم Godzilla Minus One با فیلم های کایجو مشابه آورده شده است:

    • فیلم Godzilla Minus One بر روی جنگ جهانی دوم تمرکز دارد، در حالی که فیلم های کایجو مشابه معمولاً بر روی موضوعات دیگری مانند برخورد بین انسان ها و هیولاها تمرکز دارند.
    • فیلم Godzilla Minus One دارای داستانی جذاب تر و پرکشش تر است، در حالی که فیلم های کایجو مشابه معمولاً دارای داستان های ساده تری هستند.
    • فیلم Godzilla Minus One دارای جلوه های ویژه خیره کننده تر است، در حالی که فیلم های کایجو مشابه معمولاً دارای جلوه های ویژه کمتری هستند.

    فیلم Godzilla Minus One یک فیلم سرگرم کننده و هیجان انگیز است که برای طرفداران فیلم های کایجو و طرفداران گودزیلا یک انتخاب عالی است.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید