دوبله فارسی

دانلود انیمیشن آقای پیبادی و شرمن 2014 دوبله فارسی از رسانه کاران مووی پخش آنلاین

لینک های دانلود اضافه شدند

ماجراهای سفر در زمان یک سگ پیشرفته و پسرخوانده‌اش در قالب یک سینمایی به تصویر کشیده شده است. در این داستان آنها در حالی که تلاش می‌کنند شکاف زمانی را که ایجاد کرده‌اند برطرف کنند به مشکلی بزرگتر یعنی ...

درباره فیلم

دانلود انیمیشن Mr Peabody and Sherman 2014

آقای پیبادی یک تایتان تجارت، مخترع، دانشمند، خوش خوراک، برنده دو مدال المپیک و نابغه است… که اتفاقاً یک سگ نیز هست. آقای پی بادی و پسر خوانده‌اش شرمن، با استفاده از مبتکرانه‌ ترین اختراع خود، ماشین WABAC، در زمان به عقب برمی‌گردند تا رویدادهای تغییر جهان را از نزدیک تجربه کنند و با برخی از بهترین شخصیت‌ های تمام دوران تعامل کنند. اما زمانی که شرمن قوانین سفر در زمان را زیر پا می گذارد، دو قهرمان ما خود را در مسابقه ای برای تعمیر تاریخ و نجات آینده می بینند، در حالی که ممکن است آقای پیبادی با بزرگترین چالش خود روبرو شود. امیدواریم با دیدن این انیمیشن زیبا نهایت لذت را برده باشید.

دانلود انیمیشن آقای پیبادی و شرمن از کاران مووی

انیمیشن آقای پیبادی و شرمن محصول سال 2014 کشور آمریکا و هندوستان در ژانر انیمیشن و ماجراجویی و کمدی میباشد. آقای پیبادی و شرمن توسط Rob Minkoff کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Ty Burrell و Max Charles و Stephen Colbert در آن ایفای نقش کرده اند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید