دوبله فارسی

دانلود انیمیشن منقار طلایی 2023 با دوبله فارسی از رسانه کاران مووی پخش آنلاین
  • کشور سازنده: چین
  • زبان: چینی , انگلیسی
  • رده سنی: 7+

لینک های دانلود اضافه شدند

یک عقاب جوان که توسط جوجه ها بزرگ شده است خانه را ترک می کند تا هویت واقعی خود را پیدا کند. پس از کشف بستگان و هدف جدید زندگی خود در گشت پردار پناهگاه پرندگان، او از یک نقشه شوم در حال ظهور در شهر مجاور بی خبر است...

درباره فیلم

دانلود انیمیشن منقار طلایی 2021

این انیمیشن که در سال 2021 به انتشار رسیده در زانرهای انیمیشن و ماجراجویی و خانوادگی به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستان انیمیشن منقار طلایی Goldbeak 2021 از این قرار است که عقاب کوچک گلدبیک که در میان مرغ بزرگ شده و توسط مادر خوانده و خواهرش راچت پناه گرفته است، فکر می کند که نمی تواند پرواز کند، یا حداقل به او گفته شده است. گلدبیک و خواهرش که مشتاق شناخته شدن و یادگیری نحوه پرواز هستند، وارد ماجراجویی در شهر پرندگان می شوند تا معمای تولد او را حل کنند.

 

درباره انیمیشن Goldbeak 2021

انیمیشن Goldbeak که کاربران ایرانی آن را با نام منقار طلایی می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده بوده است. این انیمیشن از وبگاه IMDB امتیاز 0 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید