دوبله فارسی

دانلود انیمیشن نجات بیکینی باتم - فیلم سندی چیکس Saving Bikini Bottom - The Sandy Cheeks Movie 2024 دوبله فارسی پخش آنلاین

لینک های دانلود اضافه شدند

هنگامی که بیکینی باتم ناگهان از اقیانوس بیرون می آید، سندی چیکس و باب اسفنجی به ایالت زادگاه سندی در تگزاس سفر می کنند، جایی که خانواده سندی را ملاقات می کنند و باید بیکینی باتم را از دست یک مدیر عامل شرور نجات دهند...

لینک های دانلود

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.7GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 914MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 546MB

پخش آنلاین فیلم

نسخه دوبله فارسی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.7GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 883MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 527MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود انیمیشن نجات بیکینی باتم – فیلم سندی چیکس2024

این انیمیشن که در سال 2024 به انتشار رسیده در زانرهای انیمیشن و ماجراجویی و کمدی به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستانانیمیشناز این قرار است که وقتی Bikini Bottom ناگهان از اقیانوس بیرون می آید، Sandy Cheeks و SpongeBob به ایالت Sandys در تگزاس سفر می کنند، جایی که خانواده Sandys را ملاقات می کنند و باید Bikini Bottom را از دست یک مدیر عامل شرور نجات دهند.

درباره انیمیشن Saving Bikini Bottom – The Sandy Cheeks Movie 2024

انیمیشن Saving Bikini Bottom – The Sandy Cheeks Movie که کاربران ایرانی آن را با نام نجات بیکینی باتم – فیلم سندی چیکس می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Carolyn Lawrence و Tom Kenny و Mr. Lawrence به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Liza Johnson بوده است. این انیمیشن از وبگاه IMDB امتیاز 7.80 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظرات کاربران و بینندگان این انیمیشن

برخی از بینندگان بعد از تماشای این فیلم نظرات خود را با نکته های مثبت و منفی در خصوص نوع ساخت، داستان فیلم و برخی مسائل مهم ساخت در imdb به ثبت رسانده اند. این نظرات به این شکل بوده است:

تماشای آنلاین انیمیشن Saving Bikini Bottom – The Sandy Cheeks Movie به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. انیمیشن نجات بیکینی باتم – فیلم سندی چیکس Saving Bikini Bottom – The Sandy Cheeks Movie 2024با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید