لینک های دانلود اضافه شدند

در داستانی که در انیمیشن نقاشی شده با رنگ روغن به تصویر کشیده شده است، مرد جوانی به آخرین زادگاه نقاش ونسان ون گوگ میآید تا آخرین نامهی هنرمند آشفته را تحویل دهد و در نهایت به بررسی روزهای پایانی زندگیاش در آنجا میپردازد.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.7GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 910MB

کیفیت : 480

حجم فایل: 503MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.7GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 910MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 503MB

پخش آنلاین فیلم

تریلرها
درباره فیلم

دانلود انیمیشن وینسنت دوست داشتنی Loving Vincent 2017 زیرنویس فارسی چسبیده

در داستانی که در انیمیشن نقاشی شده با رنگ روغن به تصویر کشیده شده است، مرد جوانی به آخرین زادگاه نقاش ونسان ون گوگ میآید تا آخرین نامهی هنرمند آشفته را تحویل دهد و در نهایت به بررسی روزهای پایانی زندگیاش در آنجا میپردازد. یک سال پس از مرگ هنرمند ونسان ون گوگ (رابرت گولاچیک)، پستچی جوزف رولین کریس اودود، پسر تنبل خود، آرماند (داگلاس بوث) را به تحویل آخرین نامه هنرمند می‌رساند که به برادر مرحومش، تئو نوشته شده بود. Cezary Lukaszewicz)، به برخی از گیرندگان شایسته پس از چندین تلاش ناموفق برای تحویل پستی. اگرچه آرماند نسبت به این کار به ظاهر بیهوده بی‌معنی است، اما به اوورز سور اوز سفر می‌کند، جایی که ظاهراً همراه نزدیک وینسنت، دکتر گچت (جروم فلین) زندگی می‌کند. آرماند که باید منتظر بماند تا دکتر از تجارت بازگردد، با بسیاری از مردم آن روستا ملاقات می کند که نه تنها وینسنت را می شناختند، بلکه ظاهراً الگو و الهام بخش هنر او نیز بودند. با انجام این کار، آرماند به طور فزاینده ای مجذوب روان و سرنوشت ون گوگ می شود زیرا جزئیات مشکوک متعددی جمع آوری نمی شوند. با این حال، همانطور که آرماند بیشتر حفاری می کند، متوجه می شود که زندگی پر دردسر وینسنت به اندازه نقاشی های او موضوع تفسیر است و برای مردی که کار و تراژدی او فقط در آینده واقعاً قابل قدردانی باشد، هیچ پاسخ آسانی وجود ندارد.

دانلود انیمیشن جدید وینسنت دوست داشتنی از کاران مووی

انیمیشن وینسنت دوست داشتنی محصول سال 2017 کشور لهستان و انگلستان و آمریکا و سوییس و هلند در ژانر انیمیشن و بیوگرافی و جنایی میباشد. وینسنت دوست داشتنی توسط Dorota Kobiela و Hugh Welchman کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Douglas Booth و Jerome Flynn و Robert Gulaczyk در آن ایفای نقش کرده اند

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید