• کشور سازنده: ایران
  • زبان: فارسی
  • رده سنی: 18+

لینک های دانلود اضافه شدند

آیسان به پیشنهاد همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی ترکیه می شود. اما حقیقت این سفر چیز دیگری است.

لینک های دانلود

زبان اصلی

قسمت 1

کیفیت : 1080

حجم فایل: ۱.۱ GB

کیفیت : 720

حجم فایل: ۵۱۵ MB

کیفیت : 480

حجم فایل: ۳۱۸ MB

قسمت 2

کیفیت : 1080

حجم فایل: ۷۴۶ MB

کیفیت : 720

حجم فایل: ۳۴۷ MB

کیفیت : 480

حجم فایل: ۲۱۹ MB

قسمت 3

کیفیت : 1080

حجم فایل: ۵۹۷ MB

کیفیت : 720

حجم فایل: ۲۸۰ MB

کیفیت : 480

حجم فایل: ۱۷۸ MB

درباره فیلم

دانلود سریال سقوط بصورت کامل از قسمت 1 تا 4 

 

سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال حمید فرخ نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی فر، سجاد بابائی، ابتسام بغلانی، امین میری و وحید آقاپور به هنرمندی پرداخته‌اند. سریال از این قرار است که: آیسان حالا در شرایطی قرار دارد که تنها راه نجاتش به بن بست خورده، چه ژاکان زنده بماند چه نماند!

سریال ایرانی سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده از تولیدات شبکه نمایش خانگی است که به تازگی پخش شده‌است. این سریال در ژانر جاسوسی است و روایتی متفاوت از داعش و حضور این گروه تروریستی در منطقه را به تصویر کشیده‌است. هادی بهروز فیلمبردار ثابت اغلب آثار مهدویان در سقوط به عنوان مدیر فیلم برداری حضور دارد ضمن اینکه بهزاد جعفری طادی طراح صحنه آثار مهدویان نیز در این کار حضور دارد و حبیب خزاعی‌فر هم مثل همیشه به عنوان آهنگساز همراه این تیم است. داستان سقوط در دو بخش ایران و عراق می‌گذرد و به تبع آن فیلم برداری در ایران و عراق صورت گرفته است. عمده سکانس‌های ایران در استان کردستان و بخش عمده سکانس‌های عراق در استان موصل فیلمبرداری شده است. این مینی سریال ۹ قسمتی یک داستان عاشقانه را بر بستر یک رخداد سیاسی و جاسوسی روایت می‌کند.در ادامه با دانلود سریال سقوط با ما همراه باشید تا شما نیز شاهد اتفاقات جالب این فیلم باشید.

خلاصه سریال سقوط

داستان سریال سقوط درباره سقوط داعش می باشد آیسان به پیشنهاد همسرش ژاکان به ترکیه می‌رود اما در آنجا اتفاقاتی برایشان رخ می دهد که ماه عسل آنها به هم میخورد این سریال روایتی متفاوت از داعش و حضور این گروه تروریستی در منطقه را به تصویر کشیده است. سقوط را باید داستان شجاعت زنان ایران دانست. زنانی که در هر شرایطی تلاش می‌کنند حق خود را از ظالم بگیرند. بدون تردید سریال سقوط می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود سریال ایرانی باشد.

نقد و بررسی سریال سقوط

داستان با یک درام عاشقانه شروع می‌شود که چهره‌هایی امیدوار را نشانمان می‌دهد اما در پس امید چهره‌ها یک زردی بیمارگونه می‌بینیم که هر لحظه هشدار می‌دهد که یک جای کار می‌لنگد. تابدین جا سقوط شروعی عالی و تاثیرگذار داشت و بازیگران به خوبی توانستند احساسات را منتقل کنند. این یک برگ برنده است. سری سقوط، یک داستان عاشقانه را بر بستر یک رخداد سیاسی و جاسوسی روایت می‌کند. سقوط را باید داستان شجاعت زنان ایران دانست. زنانی که در هر شرایطی تلاش می‌کنند حق خود را از ظالم بگیرند و در این ماجرا دختری از ایران در چنگال دشمن گرفتار می‌شود.داستان سریال سقوط پیوند عاشقانه دو زوج در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک‌شان، جانی دوباره می‌گیرد. آن‌ها برای آبیاری درخت عشق‌شان راهی ماه عسل می‌شوند… سفری که پایان‌اش تاریکی است. این روایت با بهره‌ گیری از بازیگران از اقوام گوناگون ایرانی و استفاده از ظرفیت حضور بازیگران جوان به یک اکشن جاسوسی جذاب تبدیل شده‌است. سریال سقوط ماهیتی امنیتی دارد و قصد دارد پا بر جای سریال‌های امنیتی روز بگذارد و روایتی متفاوت از داعش را برای مخاطبان بگوید‌. سقوط قصد دارد تا علاوه بر اینکه مخاطب را به تماشای یک سریال درام بنشاند بلکه به بیننده صحنه‌های دلهره‌آور و جنگی را نیز نشان دهد.سریال از لحاظ داستان بسیار جالب و مهیج است بیننده با یک داستان مرموز و هیجانی روبه رو است فیلم به هیچ عنوان کسل کننده نیست و مخاطب در روند داستان دچار خستگی و بی حوصلگی نمی شود.حضور بازیگران مشهور در محبوبیت فیلم نقش بسزایی داشته است.

ژانر جاسوسی

فیلم جاسوسی (به انگلیسی: Spy film) نوعی ژانر فیلم است که شامل سبک های اکشن و مهیج در انجام اعمال جاسوسی می‌شود که یا به صورت فانتزی و خیالی هستند (مانند جیمز باند یا ماموریت غیر ممکن و یا سری فیلم های بورن و کینگزمن) یا به صورت واقعی و مستند است.

معرفی بازیگران سریال سقوط

حمید فرخ نژاد

حمید فرخ نژاد از بازیگران به نام کشورمان متولد 28 فروردین 1348 است‌. او در رشته کارگردانی تئاتر دانشکده هنرهای زیبای تهران فارغ‌التحصیل شد و فعالیت خود را از سال 1369 و با فیلم در کوچه‌های عشق شروع کرد. وی سپس با فیلم عروس آتش که برای او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به همراه داشت، دیده شد. فرخ نژاد سپس با ارتفاع پست و به رنگ ارغوان دیده شد. او در تلویزیون نیز نقش ماندگار حسن گلاب در سریال حلقه سبز را ایفا کرد و محبوبیتش دوچندان شد. حمید فرخ نژاد استعداد بازیگری در هر نوع نقشی را از جدی گرفته تا طنز دارد و در اکثر آثارش از ته لهجه آبادانی خود استفاده می‌کند.این بازیگر تاکنون دو سیمرغ بلورین در کارنامه خود دارد و از آثار دیگر او می‌توان به فیلم‌های: صحنه جرم ورود ممنوع، چهارشنبه سوری، دموکراسی تو روز روشن، حریم، زندگی مشترک آقای محمودی و بانو، خوب بد جلف و سامورایی در برلین اشاره کنیم. فرخ نژاد در سریال سقوط یکی از نقش‌های اصلی را ایفا می‌کند.

الناز ملک

الناز ملک بازیگر زن ایرانی و تازه‌کار متولد سال 1372 و اهل تهران است. او بازیگری را در سن 24 سالگی و با تئاتر شروع کرد و سه فیلم کوتاه نیز در کارنامه کاری خود دارد. نخستین بار این بازیگر را در سریال آنتن دیدیم و اکنون نیز شاهد پیشرفت خوب او با نقش آفرینی در سریال ایرانی سقوط هستیم. داستان سریال بر سرنوشت آیسان با بازی الناز ملک تمرکز دارد و او بازیگر اصلی سریال است.

عباس جمشیدی فر

عباس جمشیدی ‌فر متولد 17 شهریور 1359 است که در زمینه بازیگری فعالیت می‌کند. او کار خود را از اوایل دهه 70 شروع کرد و چندبار در سریال روزگار خوش حبیب آقا ظاهر شد. وی سپس در نقش غلامرضایی فیلم خروس جنگی در کنار بازیگرانی همچون رضا عطاران و مریلا زارعی حضور پیدا کرد اما این سریال سه دونگ، سه دونگ بود که عباس جمشیدی‌فر را به خوبی به مردم معرفی کرد. از جمله آثار دیگر این بازیگر باید به سریال‌های خانه اجاره‌ای، آقا و خانم سنگی، بچه مهندس 1 تا 4 و خوشنام اشاره کنیم. همچنین جمشیدی‌فر در فیلم‌های چند میگیری گریه کنی 2 و شیشلیک نیز حضور داشته است. او در سریال سقوط یکی از نقش‌های کلیدی را ایفا می‌کند.

سجاد بابائی

سجاد بابائی بازیگر اهل ایران متولد 19 اردیبهشت 1372 در تهران است که مدرک کارشناسی کارگردانی سینما دارد. او ابتدا کار خود را در سن 22 سالگی و با تئاتر شروع کرد و سپس در فیلم کوتاه جنایات ایفای نقش داشت. اثری بعدی که بابائی در آن حضور داشت، فیلم سوزن آب بود. او به ترتیب در آثاری همچون: تومان، من زهره و سریال زندگی زیباست نقش آفرینی داشت و سرانجام با ایفای نقش امیر سریال خسوف کاملا دیده شد. سجاد بابائی نقش ژاکان را در این سریال دارد.

از دیگر بازیگران سریال سقوط می تواند به ابتسام بغلانی، امین میری، وحید آقاپور، رزاق رادان، اعظم کبودیان،پانته آ قدیریان، ملیحه رحمانی اشاره کرد.در ادامه با دانلود سریال سقوط با ما همراه باشید.

کلام آخر

سریال سقوط با داستان جاسوسی که به تازگی در حال پخش است به دلیل داستان زیبا و جالبش توانست از محبوبیت بالایی برخوردار شود .اگر شما نیر به دنبال یک سریال مهیج و زیبا هستید پیشنهاد می کنم حتما این سریال زیبا را تماشا کنید.از دیگر پیشنهاد های جالب ما برای تماشای فیلم دانلود سریال جیران است .اگر شما هم به فیلم های تاریخی علاقه دارید پیشنهاد می کنم حتما سریال جیران را تماشا کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید