دانلود انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba 2019

 

سریال شیطان کش – کیمتسو نو یایبا محصول سال 2019 کشور ژاپن در ژانر انیمیشن و اکشن و ماجراجویی میباشد. شیطان کش – کیمتسو نو یایبا توسط Haruo Sotozaki کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Natsuki Hanae و Akari Kitô و Takahiro Sakurai در آن ایفای نقش کرده اند.

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba (鬼滅の刃، Kimetsu no Yaiba، “Blade of Demon Destruction”) یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط Koyoharu Gotouge نوشته و مصور شده است. از فوریه 2016 تا مه 2020 در مجله مانگا Shōnen Shueisha’s Weekly Shōnen Jump پخش شد و فصل های آن در 23 جلد tankōbon گردآوری شد. این به زبان انگلیسی توسط Viz Media و به طور همزمان توسط Shueisha در پلتفرم Manga Plus آنها منتشر شده است. داستان نوجوانی به نام تانجیرو کامادو را دنبال می‌کند که پس از سلاخی خانواده‌اش و تبدیل شدن خواهر کوچک‌ترش نزوکو به شیطان، تلاش می‌کند تا تبدیل به یک شیطان‌کش شود.

یک مجموعه تلویزیونی انیمه اقتباسی 26 قسمتی تولید شده توسط Ufotable که از آوریل تا سپتامبر 2019 پخش شد. یک فیلم دنباله دار با نام Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Movie: Mugen Train در اکتبر 2020 منتشر شد و به پرفروش ترین فیلم انیمه و ژاپنی تبدیل شد. فیلم تمام دوران فصل دوم 18 قسمتی این مجموعه انیمیشن از اکتبر 2021 تا فوریه 2022 پخش شد. یک قسمت اصلی را به نمایش گذاشت، فیلم Mugen Train را در شش قسمت ویرایش کرد و سپس در 11 قسمت قسمت “Entertainment District” را از مانگا پوشش داد. . فصل سوم با پوشش «دهکده شمشیر ساز» قرار است در آوریل 2023 پخش شود.

تا فوریه 2021، این مانگا بیش از 150 میلیون نسخه از جمله نسخه های دیجیتالی در تیراژ داشت و نهمین سری پرفروش مانگا در تمام دوران ها شد. همچنین، این مانگا پرفروش‌ترین مانگا در سال‌های 2019 و 2020 بود. هم این مانگا و هم اقتباس انیمه آن مورد تحسین منتقدان قرار گرفته‌اند. این مجموعه انیمه جوایز متعددی دریافت کرده و یکی از بهترین انیمه های دهه 2010 محسوب می شود. در سال 2020، فرنچایز Demon Slayer درآمد تخمینی فروش سالانه 1 تریلیون ین (8.75 میلیارد دلار) ایجاد کرد و به یکی از پردرآمدترین فرنچایزهای رسانه ای در تمام دوران تبدیل شد.