دوبله اختصاصی

دانلود فیلم اوپنهایمر 2023 زیرنویس فارسی چسبیده تریلر پخش آنلاین

لینک های کیفیت خوب زبان اصلی اضافه شد

داستان دانشمند آمریکایی جی رابرت اوپنهایمر و نقش او در ساخت بمب اتم در این فیلم به تصویر کشیده شده است.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 3.9GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 2GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 1.2GB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 3.9GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 2GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 1.2GB

پخش آنلاین فیلم

نسخه دوبله فارسی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 3.7GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.9GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 1.1GB

پخش آنلاین فیلم

تریلرها
درباره فیلم

دانلود فیلم Oppenheimer 2023

داستان یک دانشمند آمریکایی به نام «جی رابرت اوپنهایمر» است که در ساخت بمب اتم نقش دارد.

 

دانلود فیلم  اوپنهایمر از کاران مووی

فیلم اوپنهایمر محصول سال 2023 کشور آمریکا و انگلستان در ژانر بیوگرافی و درام و تاریخی میباشد. اوپنهایمر توسط Christopher Nolan کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Cillian Murphy و Emily Blunt و Matt Damon در آن ایفای نقش کرده اند.

فیلم اوپنهایمر جدیدترین اثر کریستوفر نولان که فیلمی حماسی بشمار می آید در اولین نمایش خود در کشور پاریس با یک رشته توجه بزرگ مثبتی مواجه شد. فیلم اوپنهایمر بودجه ای 100 میلیون دلاری داشته و کلیان مورفی بازیگر سرشناس هالیوودی نقش جی رابرت اوپنهایمر را به عنوان «پدر بمب اتمی» بازی کرده است. امیلی بلانت نیز در این فیلم در کنار مت دیمون، فلورانس پیوگ، رامی مالک، کنت برانا و رابرت داونی جونیور ایفای نقش کرده است. اکنون اولین واکنش‌ها، از اولین نمایش از سوی روزنامه‌نگارانی که اکران‌های اولیه را دیده اند و می‌توانند واکنش‌های رسانه‌ ای اجتماعی خود را به اشتراک بگذارند، در بازار غوغا می کند.

تعظیم اوپنهایمر دو روز پس از اولین حضور باربی در هالیوود با واکنش‌های شدید صورت می‌گیرد. بر اساس گزارش AMC، هر دو در 21 ژوئیه در آمریکای شمالی اکران می‌شوند و شوخی‌هایی درباره رقابت بین فیلم‌ها ایجاد می‌کنند و حتی 20000 تماشاگر سینما را تشویق می‌کنند تا برای نمایش در همان روز بلیت بخرند. یونیورسال پیکچرز سرانجام از فیلم حماسی بمب اتمی کریستوفر نولان به نام «اوپنهایمر» در مراسمی برای اولین بار در پاریس رونمایی کرد. اولین واکنش‌ها به این درام تقریباً سه ساعته در حال سرازیر شدن است و در سراسر جهان قوی است، به طوری که فیلم یک «دستاورد دیدنی» و «جسورانه» نامیده می‌شود.

نظر منتقدان در دیدگاه اولیه اکران خصوصی فیلم:

بیلگه ابیری، منتقد فیلم کرکس، این فیلم را باورنکردنی خواند و در توییتی نوشت که «یک درام تاریخی با سرعت بی‌وقفه، با جزئیات دیوانه‌وار و پیچیده ای است که می‌سازد، می‌سازد و می‌سازد تا زمانی که نولان چکش را به حیرت‌انگیزترین و درهم شکستن‌ترین شکل پایین بیاورد». لیندزی باهر، نویسنده آسوشیتدپرس، در توییتی نوشت که این فیلم سه ساعته «یک دستاورد دیدنی در اقتباس صادقانه، مختصر، داستان‌گویی مبتکرانه و اجراهای ظریف» است. او همچنین آن را “یک درام جدی، فلسفی و بزرگسالانه دانست که به اندازه دانکرک پرتنش و هیجان انگیز است». کنت توران، منتقد در لس آنجلس تایمز (از طریق ورایتی) نوشت که این فیلم «مطمئناً تأثیرگذارترین اثر نولان است که در عین حال تسلط بصری تصدیق‌شده‌اش را با یکی از عمیق‌ترین غواصی‌های شخصیت در سینمای اخیر آمریکا ترکیب می‌کند». مت میتوم، معاون سردبیر توتال فیلم، گفت که جدیدترین فیلم نولان او را «متحیر» کرد و افزود: «[این] یک مطالعه شخصیت در بزرگ‌ترین مقیاس است، با اجرای مرکزی عالی توسط کیلین مورفی. یک درام تاریخی حماسی اما با حساسیت نولانی مشخص: تنش، ساختار، حس مقیاس، طراحی صدای خیره کننده، جلوه های بصری قابل توجه. این فیلم عالی است.

این فیلم زندگی‌نامه‌ای از فیزیکدان نظری جی رابرت اوپنهایمر است که «پدر بمب اتمی» نامیده می‌شود. اما «بیوگرافیک» کلمه‌ای کوچک به نظر می‌رسد که بتواند جاه‌طلبی و گستره‌ی جدیدترین فیلم فوق‌العاده کریستوفر نولان را در برگیرد. اوپنهایمر یک قطعه دوره ای متراکم و پیچیده است که در انبوهی از خطوط زمانی پخش می شود. این درام در دادگاه، روابط عاشقانه، تجلیات آزمایشگاهی و فرقه های شخصیتی سالن سخنرانی را به هم می پیوندد. اما شاید بیش از همه اینها، اوپنهایمر بهترین فیلم هیولا باشد. اوپنهایمر کیلیان مورفی یک فرانکشتاین عصر اتمی است، مردی که اسیر امکانات بی حد و حصر علم شده است و خیلی دیر متوجه می شود که خلقتش ظرفیت بی حد و حصری برای تخریب دارد. با این حال، در نهایت، هیولای این داستان اختراع اوپنهایمر نیست، بلکه اشتهای نابودی است که در بشر ایجاد می کند. این یک درک است که به طور اجتناب ناپذیری در چهره توخالی و خالی از سکنه اوپنهایمر در حین باز شدن فیلم به نمایش در می آید. از چشمان تراشه یخی دوربین مورفی هرگز استفاده بهتری نشده است.

## بازیگران و کارگردان

کریستوفر نولان – کارگردان فیلم – با استعداد و مشهور در صنعت سینما می‌باشد و فیلم‌های بزرگی مانند انسپشن، اینتراستلار و سری فیلم‌های بتمن را به امضا رسانده است. بازیگری این فیلم نیز خانواده بزرگی از بازیگران بزرگ می‌باشد. برخی از بازیگران فیلم “اوپنهایمر” عبارتند از:

* کیلین مورفی در نقش پروفسور ج. رابرت اوپنهایمر
* مت دیمون
* رابرت داونی جونیور
* فلورنس پیو
* کندال روید
* جکی اِیـِرل هیـِیُ

## ساخت فیلم و انتظارات

فیلم “اوپنهایمر” به زودی شروع به عرضه می‌کند و مخاطبان در انتظار یک فیلم تاریخی با رعایت کیفیت هنری کارگردانی کریستوفر نولان هستند. تحلیل‌گران از این فیلم انتظار آثار بزرگی در مورد تاریخ و علم می‌کنند. این فیلم در تماس با مسائل اخلاقی و سیاسی است که در گذشته در دوران جنگ جهانی دوم استفاده از بمب اتمی روبرو شد.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 4

سام:

1402/08/21

فیلم هاتون سانسور شدس؟؟

فاطیما:

1402/08/18

سلام، ممنونم بابت سایت خیلی خوبتون فقط یه سوال امروز کیفیت بلوری این فیلم اومد، این لینک هایی که گذاشتین برای دانلود کیفیت پرده ای هستن یا نه؟

پاسخ

سلام و خسته نباشید . لینک های خوب قرار داده شد

نسرین:

1402/07/30

بسیار محتوای دانلود بد بود و زیرنویس انگلیسی نداشت

علیرضا:

1402/05/13

سلام فیلما و سریالاتون بدون سانسوره ؟>

پاسخ

سلام و خسته نباشید دوست عزیز تمامی محتواهای خارجی قرار داده شده بر روی وب سایت همگی بر اساس قوانین سازمان بازبینی و سانسور می باشد

نظر خود را بنویسید