• کشور سازنده: انگلستان
  • زبان: انگلیسی
  • رده سنی: 15+

لینک های دانلود اضافه شدند

این فیلم زندگینامه سام هوسر سازنده بازی اتومبیل دزدی بزرگ "Grand Theft Auto" ،کسی که تحویلی عظیم در صنعت بازی سازی ایجاد کرد را به تصویر میکشد ...

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.6GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 867MB

کیفیت : 480

حجم فایل: 460MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.6GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 867MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 460MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم The Gamechangers 2015

در اواخر دهه 1990، برادران بریتانیایی طبقه متوسط، سام و دن هاوسر و دو دوست، که همگی از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی بودند، یک بازی خشونت‌آمیز جدید Grand Theft Auto را طراحی می‌کنند که در آمریکای تخیلی اتفاق می‌افتد و ظاهراً به یک دزد ماشین برای قتل هر کسی که در راه قرار می‌گیرد پاداش می‌دهد. از جنایات او در بریتانیا، فدراسیون پلیس آن را بیمار و تحقیرآمیز می‌داند، در حالی که هیلاری کلینتون، سیاستمدار، آن را به «دزدیدن بی‌گناهی فرزندان ما» متهم می‌کند. پر سر و صداترین منتقدان آن جک تامپسون، وکیل جنگی فلوریدا است که در پی ماجرای قتل یک نوجوان آلابامایی و سرزنش بازی، تلاش می کند تا آن را ممنوع کند و علیه هاوسرزها و شرکت آنها راک استار گیمز به دادگاه شکایت کند. ، اکنون در سن دیگو مستقر است. با این حال، محکوم کردن علنی بازی توسط تامپسون در تعیین نتیجه پرونده دادگاه مؤثر است.

دانلود فیلم جدید تغییردهندگان بازی از کاران مووی

فیلم تغییردهندگان بازی محصول سال 2015 کشور بریتانیا در ژانر بیوگرافی و درام میباشد. تغییردهندگان بازی توسط Owen Harris کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Daniel Radcliffe و Bill Paxton و Joe Dempsie در آن ایفای نقش کرده اند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید