دانلود فیلم هزارتو با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی هزارتو با کیفیت عالی ۴K

دانلود فیلمجدید هزارتو ” با چهار کیفیت عالی و متوسط

لینک دانلود افزوده شد

دانلود فیلم هزارتو

دانلود فیلم ایرانی هزارتو

نوع فیلم:اجتماعی

سال تولید: ۱۳۹۷

کارگردان : امیرحسین ترابی

بازیگران: ساره بیات، شهاب حسینی، پژمان جمشیدی، غزاله نظر، شیرین یزدان بخش، مهسا باقری، فریبا جدیکار، مریم معصومی، علیرضا ثانی فر و…

خلاصه داستان : زندگی یه هزارتوی پیچیده‌اس و تمام آدما دنبال راهی برای فرار هستند اما فقط یه مسیر خروج وجود داره و تا موقعی که به اون نقطه مرکزش نرسی متوجه‌اش نمی‌ شویی!امیدواریم از تماشای این فیلم لذت ببرید با کاران مووی همراه باشید.

پخش آنلاین

هزار تو نام یکی دیگر از فیلم های جذاب سال جاری بود که هم داستان عالی و هم بازیگران مطراحی را در بطن خود گنجاده بود و همین مورد سبب شد به محبوبیت بالایی دست یابد و رکورد ۵ میلیارد تومانی گیشه را بشکند . این فیلم که یکی از فیلم های محبوب سینمای سال بود در ابتدا نامش لایبرنت بود و بعد ها به هزار تو تغییر نام داد . این فیلم که به کارگردانی امیر حسین ترابی و نویسندگی طلا معتضدی تولید شده، یکی از شناخته شده ترین آثار سینمایی سال می باشد . در این فیلم بازیگران مطرحی همچون شهاب حسنی ، ساره بیات ، پژمان جمشیدی ، غزل نظر ،فریبا جدی کار ، علیرضا ثانی فر،مریم معصومی ،شیرین یزدان بخش و… به ایفای نقش پرداخته اند که این ترکیب بسیار زیبا سبب شده است تا مخاطبان بیشتری به سمت سینما ها سرازیر شوند .

دانلود فیلم هزارتو

در خلاصه داستان این فیلم آمده که بردیا پسر بچه ای است که گم شده و پدر او (شهاب حسینی ) هراسان به دنبال او در حال دویدن در خیابان  است و مسئله گم شدن فرزندش را به پلیس اطلاع می دهد اما این موضوع سبب ورود افراد دیگری به ماجرا می شود که باعث جذابیت بیش از پیش این فیلم می شود . در حقیقت این افراد و ماجرا های وابسته به آن است که بطن اصلی داستان هزار تو را تشکیل می دهد .لازم به ذکر است که این فیلم از تاریخ ۱ آبان ۱۳۹۸ بر روی پرده های سینما رفت و توانست  در مدت زمان اندکی توجه تعداد زیادی از مخاطبان و منتقدان را به خود جلب نماید .

دانلود فیلم هزارتو

فیلم هزارتو را می توان جزو فیلم های بسیار جذاب سال جاری دانست که مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است چرا که از هر لحاظ متمایز عمل کرده است . این فیلم که به کارگردانی امیر حسین ترابی  و نویسندگی طلا معتضدی صورت گرفته است یکی از محبوب ترین فیلم های ژانر اجتماعی در سل جاری است  و تواسنته امتیاز مناسبی را از تماشاگران کسب کند. در خلاصه داستان این فیلم آمده که زندگی یک هزار توی پیچیده است . تمام انسان ها به دنبال راهی برای فرار هستند اما تنها یک راه برای فرار وجود دارد که آن هم تا بدان وارد نشوی متوجه نخواهی شد.

دانلود فیلم هزارتو

گرچه از خلاصه داستان این فیلم نمی توان سر نخ های زیادی را به دست آورد اما به توجه به کارگردانی توانمند و البته حضور ستارگان معروف در این فیلم سینمایی می توان حدس زد که یک اثر زیبا را شاهد خواهیم بود . ابتدا نام این فیلم لابیرنت بود اما بعد ها این اسم به هزار تو تغییر داده شد . در هزار تو بازیگرانی همچون شهاب حسینی( در نقش امیر علی ) ، پژمان جمشیدی (در نقش نریمان)، ساره بیات( در نقش نگار)  ، غزال نظر(در نقش بیتا) ، فریبا جدی کار( در نقش مامان فری) ، علیرضا ثانی فر( در نقش مامور پلیس) ، شیرین یزدان بخش( در نقش همسایه بیتا) ، مریم معصومی( در نقش همدست نریمان) ، مهسا باقری ( در نقش همسایه نگار) و… به ایفای نقش پرداخته اند . این ترکیب عالی از ستارگان در کنار کارگردانی امیر حسین ترابی و البته فیلمنامه جذاب این فیلم می تواند نوید بخش یک اثر جذاب و دیدنی باشد که شما را به تماشای آن دعوت می کنیم .

دانلود فیلم هزارتو

تیزر

دانلود فیلم هزارتو

=============

دانلود فیلم چشم و گوش بسته بدون سانسور

=============

دانلود فیلم ایرانی جدید هزارتو با کیفیت بالا و حجم کم لینک مستقیم

=============

دانلود فیلم هزارتو

همه کیفیت ها یکجا (قیمت : ۱۰٫۰۰۰ تومان)

———

پرداخت و دانلود با لینک مستقیم

=============

کیفیت BluRay 1080p (قیمت : ۷۰۰۰ تومان)

———

پرداخت و دانلود با لینک مستقیم

=============

کیفیت ۴K (قیمت : ۶۰۰۰ تومان)

———

پرداخت و دانلود با لینک مستقیم

=============

کیفیت ۱۰۸۰p (قیمت : ۵۵۰۰ تومان)

———

پرداخت و دانلود با لینک مستقیم

=============

کیفیت ۷۲۰p (قیمت : ۵۲۰۰ تومان)

———

پرداخت و دانلود با لینک مستقیم

=============

کیفیت ۴۸۰p (قیمت : ۵۰۵۰ تومان)

———

پرداخت و دانلود با لینک مستقیم

=============

دانلود فیلم ایرانی

=============

       
    فیلم های مرتبط
    نظرات کاربران

    دیدگاه ثبت شده: 3

    بهنام:

    1399/01/31

    چرا فایل بصورت زیپ دان شد این فایل زیپ رو چطور باید باز کرد واس بازدید فیلم؟

    پاسخ

    فکرنمیکنم زیپ باشه این رمز : dzthhtjoffablnnjnw بزنید باز میشه

    بهنام:

    1399/01/19

    با سلام چرا فیلمی رو که خرید کردم و دانلود کردم رو نمیتونم روی فلش بریزیم برم ببینم ؟

    پاسخ

    سلام این مشکل مربوط کامپیوتر یا اون چیزی که میخواهید فیلم رو انتقال بدید فلش میشه

    دانیال:

    1399/01/18

    این کجاش رایگانه

    نظر خود را بنویسید