• کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی
  • رده سنی: 18+

قسمت 2 قرار داده شد

مایا لوپز باید با گذشته‌اش روبرو شود، دوباره با ریشه‌های بومی آمریکایی‌اش ارتباط برقرار کند و اگر امیدی به پیشرفت داشته باشد، معنای خانواده و جامعه را بپذیرد....

لینک های دانلود

زبان اصلی

قسمت 1

کیفیت : 480

حجم فایل: 403MB

کیفیت : 720

حجم فایل: 630MB

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.1GB

پخش آنلاین

پخش آنلاین

دانلود زیرنویس

دانلود زیرنویس

قسمت 2

کیفیت : 480

حجم فایل: 322MB

کیفیت : 720

حجم فایل: 502MB

کیفیت : 1080

حجم فایل: 903MB

پخش آنلاین

پخش آنلاین

دانلود زیرنویس

دانلود زیرنویس
زیرنویس چسبیده

فصل اول

قسمت 1

کیفیت : 480

حجم فایل: 329MB

کیفیت : 720

حجم فایل: 555MB

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1GB

پخش آنلاین

پخش آنلاین

قسمت 2

کیفیت : 480

حجم فایل: 262MB

کیفیت : 720

حجم فایل: 442MB

کیفیت : 1080

حجم فایل: 844MB

پخش آنلاین

پخش آنلاین
درباره فیلم

دانلود سریال Echo 2023

سریال اکو محصول سال 2023 کشور آمریکا در ژانر اکشن و ماجراجویی و جنایی میباشد. اکو توسط Sydney Freeland کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Alaqua Cox و Alexis Capozzi و Christopher Cocke در آن ایفای نقش کرده اند.

سریال اکو یک سریال تلویزیونی آمریکایی در ژانر اکشن، درام و ابرقهرمانی است که توسط ماریون دایر برای سرویس استریم دیزنی پلاس و بر اساس شخصیت مارول کامیکس به همین نام ساخته شده است. این سریال دهمین مجموعه تلویزیونی در دنیای سینمایی مارول محسوب می شود و اسپین آف سریال هاکای به حساب می آید.

داستان سریال درباره مایا لوپز، یک بوکسور و قاتل بومی آمریکایی است که پس از مرگ کینگ پین، سعی دارد زندگی خود را دوباره بسازد. اما گذشته او همچنان او را تعقیب می کند و او باید با رئیس بزرگ، رهبر یک باند مافیایی روبرو شود.

الاکوآ کاکس در نقش مایا لوپز، وینسنت دن آفریو در نقش کینگ پین، زان مک ‌کلارنون در نقش چارلی کاکس، چاسکه اسپنسر در نقش جیمی فوکس، گراهام گرین در نقش دکتر فو و دوری جیکوبز در نقش تایرل هاوک از جمله بازیگرانی هستند که در سریال اکو به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال اکو در تاریخ 9 ژانویه 2024 در سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شد و مورد استقبال منتقدان و مخاطبان قرار گرفت. این سریال با امتیاز 8.3 از 10 در وبسایت IMDb به عنوان یکی از بهترین سریال های سال 2024 شناخته شده است.

نقاط قوت سریال اکو

بازی خوب بازیگران: الاکوآ کاکس در نقش مایا لوپز بازی خوبی ارائه داده است. او توانسته هم حس خشم و انتقام‌جویی مایا را به خوبی نشان دهد و هم حس تنهایی و سرگردانی او را هنگام مواجهه با گذشته.
داستان جذاب و درگیر کننده: داستان سریال اکو جذاب و درگیر کننده است و مخاطب را تا پایان سریال پای تلویزیون میخکوب می کند.
کارگردانی خوب: ماریون دایر کارگردانی خوبی در سریال اکو داشته است. او توانسته سریال را با ریتم مناسبی کارگردانی کند و صحنه های اکشن و هیجان انگیزی را خلق کند.
نقاط ضعف سریال اکو

پایان کمی باز: پایان سریال کمی باز است و می تواند برای برخی از مخاطبان ناامید کننده باشد.
جمع بندی

سریال اکو یک سریال اکشن، درام و ابرقهرمانی خوب و قابل قبول است که برای مخاطبان این ژانر می تواند گزینه خوبی باشد. این سریال دارای داستانی جذاب و درگیر کننده، بازی خوب بازیگران و کارگردانی خوب است.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید