• کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی , چینی
  • رده سنی: 18+

قسمت 3 فصل 1 قرار داده شد

چارلز سان، یک گانگستر تایپه ای را دنبال می کند که به عنوان یک قاتل بی رحم وارد زندگی او شده است، اما باید برای محافظت از مادر و برادر کوچکترش پس از تیراندازی پدرش توسط یک قاتل مرموز به لس آنجلس برود.

لینک های دانلود

زبان اصلی

قسمت 1

کیفیت : 480

حجم فایل: 273MB

کیفیت : 720

حجم فایل: 461MB

کیفیت : 1080

حجم فایل: 884MB

پخش آنلاین

پخش آنلاین

دانلود زیرنویس

دانلود زیرنویس

قسمت 2

کیفیت : 480

حجم فایل: 336MB

کیفیت : 720

حجم فایل: 569MB

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.1GB

پخش آنلاین

پخش آنلاین

دانلود زیرنویس

دانلود زیرنویس

قسمت 3

کیفیت : 480

حجم فایل: 322MB

کیفیت : 720

حجم فایل: 544MB

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1GB

پخش آنلاین

پخش آنلاین

دانلود زیرنویس

دانلود زیرنویس
زیرنویس چسبیده

فصل اول

قسمت 1

کیفیت : 480

حجم فایل: 273MB

کیفیت : 720

حجم فایل: 461MB

کیفیت : 1080

حجم فایل: 884MB

پخش آنلاین

پخش آنلاین

قسمت 2

کیفیت : 480

حجم فایل: 336MB

کیفیت : 720

حجم فایل: 570MB

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.1GB

پخش آنلاین

پخش آنلاین

قسمت 3

کیفیت : 480

حجم فایل: 322MB

کیفیت : 720

حجم فایل: 544MB

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1GB

پخش آنلاین

پخش آنلاین
درباره فیلم

دانلود سریال The Brothers Sun 2024

سریال برادران خورشید محصول سال 2024 کشور آمریکا در ژانر اکشن و کمدی و درام میباشد. برادران خورشید توسط Kevin Tancharoen کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Michelle Yeoh و Justin Chien و Sam Song Li در آن ایفای نقش کرده اند.

 

نقد و بررسی سریال برادران خورشید

گاهی اوقات بین 40 تا 50 سالگی، زمانی که همتایان مردشان هنوز به عنوان ابرقهرمانان و بازیگران اصلی رمانتیک انتخاب می‌شوند، بیشتر زنان در هالیوود به بدترین نقش‌های فرعی کنار می‌روند: مادر کسی. اما میشل یو ، در 61 سالگی، ستاره معمولی نیست. در طول چند سال گذشته، نماد سینمای هنرهای رزمی هنگ کنگ یک کهن الگوی خسته را در تصویر خشن خود تغییر داده است. از بازی فوق‌العاده‌اش در نقش النور یانگ در « آسیایی‌های ثروتمند دیوانه» گرفته تا برنده‌ی اسکار او در نقش «اولین وانگ» در فیلم « همه‌جا و همه‌جا به یکباره» که چند وجهی را طی می‌کند ، یئو فقط نقش مادران را بازی نمی‌کند. او در حال اختراع مجدد مادرسالار است.

شخصیت او در The Brothers Sun ، یک درام اکشن هشت قسمتی نتفلیکس از بایرون وو تازه وارد و براد فالچوک، همکار مکرر رایان مورفی ، این سنت شگفت انگیز را ادامه می دهد. در نگاه اول، آیلین سان Yeoh (معروف به ماما سان) شخصیتی است که قبلاً بارها دیده‌ایم: مادر مهاجری که تمام انرژی خود را برای موفقیت نسل بعدی سرمایه‌گذاری می‌کند. با این حال، در نهایت، جاه طلبی های خود او – و تلاش بی وقفه او برای رسیدن به آنها – مورد توجه قرار می گیرد. این قوس، و این عملکرد، به جای مسیرهای قابل پیش بینی تر پسران صاحب نام ماما، است که سریال را فراتر از یک تماشای سرگرم کننده، ولو بادکرده، می سازد.

The Brothers Sun داستان دو نیمه از یک خانواده هسته ای است که اقیانوس ها را از هم جدا می کنند. در یک خانه ساده در لس آنجلس، آیلین به پسرش بروس (سام سونگ لی)، یک دانشجوی پزشکی بداخلاق علاقه دارد. چیزی که او نمی داند این است که او از چک های شهریه اش برای تامین مالی اشتیاق واقعی خود استفاده می کند. چیزی که او نمی داند این است که پدر جدا شده اش، که در دمیموند جنایتکار تایوانی با نام بیگ سان (جانی کو) شناخته می شود، سه گانه قدرتمندی به نام اژدهای جید را اداره می کند و برادری را که بروس از دوران کودکی ندیده است، اصلاح کرده است، چارلز. جاستین چین)، یک قاتل مرگبار. سال ها پیش، Suns به عنوان یک اقدام ایمنی از هم جدا شد. شعار آنها: “از خانواده محافظت کنید.”

این دقیقاً همان کاری است که چارلز هنگام ورود به لس آنجلس پس از مشاهده تلاشی به جان پدرش – در آپارتمان مجلل خود چارلز در تایپه – انجام می دهد که بیگ سان را در کما گذاشته است. او اینجاست تا به عنوان محافظ آیلین عمل کند، اگرچه او و بروس هنوز دقیقاً متوجه نشده اند که چه چیزی او را برای پدرشان بسیار ارزشمند می کند. (نکته: لزوماً به این دلیل نیست که او خیلی او را دوست دارد.) و از آنجایی که دشمنان چارلز حرکات او را دنبال می کنند، فقط زمان زیادی است که او شروع به کشتن مهاجمان در آشپزخانه مادرش کند و Suns باید به بروس توضیح دهد که او فرزند یک امپراتوری جنایتکار در همین حال، بروس که از پس گرفتن پول شهریه اختلاس شده خود ناامید است، با اکراه موافقت می کند که به عنوان بخشی از یک عملیات کوتاه مدت که به سختی در رادار جید اژدها ثبت می شود، به بهترین جوان دلسرد اما وفادارش TK (جوون لی) در فروش مواد مخدر کمک کند.

سریع، خنده‌دار و مملو از صحنه‌های مبتکرانه نبرد تن به تن، قسمت اول فرخنده است. به لطف بازیگران با استعداد و سکانس‌های اکشن وحشی، نمایش در تمام طول مدت نسبتاً سرگرم‌کننده باقی می‌ماند. برادران سان همچنین هوشمندانه به تضادهای ذاتی کلیشه‌های تقلیل‌آمیز آسیایی هالیوود اشاره می‌کند – « اقلیت مدل » در مقابل گانگستر بداخلاق در برابر به اصطلاح مامان ببر- بدون اینکه به خود به خاطر این انتقاد شدید تبریک بگوید. با این حال، در نیمه دوم فصل، از آنجایی که زمان پخش اپیزودیک به بیش از یک ساعت می رسد و این سوال که چه کسی دنبال Suns است مجریان قانون، مراقبان و موارد دیگر را به خود جلب می کند، حتی تازه ترین رقص مبارزه به نظر می رسد که وجود دارد، در بخشی، برای نمایش داستانی که برای یک ویژگی مناسب تر است.

درام‌های خانوادگی بزرگ تلویزیون – سوپرانوها ، جانشینی ، آمریکایی‌ها – با اعطای شخصیت و انگیزه‌های گسسته و پیچیده به هر یک از اعضای قبیله مرکزی، عمر طولانی خود را به دست می‌آورند. اما در اینجا، رابطه برادران سان عمدتاً یک زوج عجیب و غریب است (اگرچه وسواس محرک چارلز به پخت و پز و لحن مالیخولیایی در اجرای چین، شخصیتی را پیچیده می کند که در نوجوانی جوانی با ضرب و شتم یک کشته، لقب چیرلگ را به دست آورد. از قاتلان تا سر حد مرگ تنها با استفاده از دومی ها در طول یک صبحانه خانوادگی کم حجم). خورشید بزرگ بیشتر در پس زمینه به عنوان یک شخصیت شرور کارتونی ظاهر می شود. ما جزئیات عجیبی را در مورد سربازان پیاده و رقبای مختلف Suns می آموزیم، بدون اینکه واقعاً آنها را بشناسیم.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید