لینک های کیفیت خوب قرار داده شد

هنگامی که کشف یک مصنوع باستانی نیروی شیطانی را آزاد می کند، Ghostbusters جدید و قدیمی باید برای محافظت از خانه خود و نجات جهان از عصر یخبندان دوم به نیروهای خود بپیوندند...

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 2.3GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1.2GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 731MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.3GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.2GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 731MB

پخش آنلاین فیلم

تریلرها
درباره فیلم

دانلود فیلم شکارچیان روح امپراتوری یخزده 2024

این فیلم که در سال 2024 به انتشار رسیده در ژانرهای ماجراجویی و کمدی و فانتزی به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستان فیلم از این قرار است که هنگامی که کشف یک شی باستانی نیروی شیطانی را آزاد می کند، شکارچیان ارواح جدید و قدیمی باید برای محافظت از خانه خود و نجات جهان از عصر یخبندان دوم به نیروهای خود بپیوندند…

 

درباره فیلم Ghostbusters Frozen Empire 2024

فیلم Ghostbusters Frozen Empire که کاربران ایرانی آن را با نام شکارچیان روح امپراتوری یخزده می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Paul Rudd و Carrie Coon و Finn Wolfhard به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Gil Kenan بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 6.50 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم 115 دقیقه می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

در صحنه ابتدایی « شکارچیان ارواح: امپراتوری یخ زده » انرژی بیشتری نسبت به همه قسمت اول فیلم یعنی «شکارچیان ارواح: زندگی پس از مرگ» وجود دارد. «شکارچیان ارواح» که 40 سال پیش که در فصل تابستان اکران شد، مجموعه‌ای از حماقت نابجا، ابزارهای گیزمو، آخرالزمان نمایش نوری تپنده و تفسیر متا بیل موری در مورد همه آن بود که به یک کمدی اضافه شد که مضمون آن، بیشتر ببه مانند ریگان دهه 80، این بود که: جهان ممکن است در شرف پایان باشد، اما به سختی می توان این موضوع را کم اهمیت تلقی کرد. با این حساب فکر می‌کنید شاید در «امپراتوری یخ‌زده» اهمیت کمتری داشته باشد، اما به نوعی فیلم‌های «شکارچیان ارواح» به ماجراجویی‌های ماوراء الطبیعه (عمدتا) با چهره‌ای مستقیم تبدیل شده‌اند، با صرف زمان کافی برای نمایش از بازیگران اصلی – دن آیکروید نقشی پرخاشگر دارد.

«امپراتوری یخ‌زده» شامل حضور نشانه‌ای از دوستان ارواح سبز رنگ و عریان است که راهی برای بازگرداندن چهره‌های مردم دارند، به‌علاوه گاه به گاه تسکین‌های کمیک از ارتش Stay Puft Marshmallow Man، که در زمینه سریال در تلاش است آن‌ها را به مینیون‌های جدید تبدیل کند. با این حال، عمدتاً «امپراتوری یخ‌زده» مجموعه‌ای از مصنوعات پنهانی و نیروهای ماورایی را به نمایش می‌گذارد که با آن‌ها به همان اندازه جدی برخورد می‌شود که مثلاً در فیلم «ایندیانا جونز» می‌شود.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید