• کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی
  • رده سنی: 17+

لینک های دانلود اضافه شدند

هیل و درمانگرش را دنبال کنید زیرا او بحث های صریح در مورد سلامت روان و حملات اضطرابی که به تدریج در ارتباط با تبلیغات فیلم است که شغل رویایی او را به یک کابوس تبدیل کرده است، دارد...

درباره فیلم

دانلود فیلم استاتز 2022

این فیلم که در سال 2022 به انتشار رسیده در زانرهای مستند به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستاندانلود فیلم استاتز Stutz 2022 زیرنویس فارسی چسبیدهاز این قرار است که هیل و درمانگرش را دنبال کنید زیرا او بحثهای صریح در مورد سلامت روان و حملات اضطرابی که به طور فزایندهای بدتر میشود مربوط به تبلیغ فیلم است که شغل رویایی او را به یک کابوس تبدیل کرده است.

درباره فیلم Stutz 2022

فیلم Stutz که کاربران ایرانی آن را با نام استاتز می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Sharon Feldstein و Jonah Hill و Phil Stutz به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Jonah Hill بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 7.80 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظرات کاربران و بینندگان این فیلم

برخی از بینندگان بعد از تماشای این فیلم نظرات خود را با نکته های مثبت و منفی در خصوص نوع ساخت، داستان فیلم و برخی مسائل مهم ساخت در imdb به ثبت رسانده اند. این نظرات به این شکل بوده است:

  • فیلمی که به طرز ماهرانه‌ای آسیب‌پذیری، بینش‌های هوشمندانه و هنرمندانه را بررسی می‌کند.

 

  • این مستند به‌عنوان تجربه‌ای رسمی توسط بازیگری که استعدادهایش در فیلم‌سازی تنها آخرین فصل داستان هالیوود اوست، بازتابی تأثیرگذار در جونا هیل، ستاره ارائه می‌کند. بدون اشاره به پروژه‌های سینمایی یا نام دیگران، او احساس خود را در طول موفقیت به اشتراک می‌گذارد، و اینکه چگونه عزت نفس گریزان مانده است.

 

  • این فیلم در مورد رابطه با برخی درمان ها و آموزه ها است. اگرچه این فیلم شامل برخی از ابزارهای Stutz و برخی “دموها” از آنها است، اما این فیلم از نوع خود کمکی یک مستند نیست. قلب فیلم در رابطه فیل و جونا نهفته است. من فکر می کنم فیلم خوبی است که همه ما برای یادآوری برخی از حقایق اساسی در مورد زندگی و نحوه کار یا عملکرد ذهن ها تماشا کنیم. در مجموع، هر چند طعم کمی از این درس‌ها و ایده‌های درمانی سبک مدرن است. جنبه‌های فنی فیلم همگی درجه یک، ظاهر درخشان در فیلم و ساختار و جریان بسیار خوب است. تعداد کمی از قطعات به وضوح اجباری وجود دارد، اما آنها آنقدرها حواس را پرت نمی کنند.

تماشای آنلاین فیلم Stutz به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. فیلم استاتز Stutz 2022با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید